Soundbar met HDMI voor DVD speler

Pagina: 1
Acties:
  • 365 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostBurn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-04 10:06
Voor mijn schoonmoeder ben ik opzoek naar een soundbar waar ik DVD-speler op kan aansluiten.

Rede hiervoor is dat zei graag weer cd’s wil afspelen maar niet een complete hifi setup wil, en ook niet de televisie aan wil hebben hiervoor.
Haar huidige televisie heeft 2 HDMI aansluiting waarbij er nu 1 in gebruik is voor ziggo.

Nu ben ik al bij een aantal grote televisie winkels geweest maar zodra ik het woord HDMI of cd afspelen noem kom ik niet veel verder…

Budget: uiteraard niet te hoog zo rond de 200/300 euro.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:44

FeaR

In GoT we trust

FrostBurn schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 18:43:
Nu ben ik al bij een aantal grote televisie winkels geweest maar zodra ik het woord HDMI of cd afspelen noem kom ik niet veel verder…
Ik vind dit een extreem dubieuze uitspraak, vanwaar kom je niet verder? Het zijn geen gekke eisen, het zijn eisen waar een gemiddelde sound bar aan voldoet. Het ontbreken van de short list is mijns inziens dan ook onnodig, en reden dit topic te sluiten.

Tevens vraag ik me af waarvoor je de TV noemt. Dient die ook aan te worden gesloten op de sound bar? Een sound bar voor één bron is anders qua opzet dan voor meerdere. Waarbij, mocht de TV aangesloten moeten worden, merk en type ontbreken om de connectiviteit te controleren. Merk en type van de DVD-speler is ook altijd het noemen waard, mogelijk zijn er andere oplossingen qua connectiviteit.

[ Voor 12% gewijzigd door FeaR op 10-06-2023 18:52 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.