Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil dit systeem kopen om voor een langere periode op hoge resolutie te gamen. Ik speel O.A veel uiteenlopende games en genres, zoals Call of duty, World of warcraft/Diablo en games zoals Anno1800.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Circa 1500 / 2000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een 512 SSD en 1tb HDD die ik wil meeverhuizen als back-up.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou het liefst een high-end videokaart willen voor future proofness. daarnaast zou ik het fijn vinden om eventueel een upgrade te kunnen doen in een later stadium.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben eigenlijk een intel user, maar heb vernomen dat AMD langer meegaat in zelfde serie moederborden en net wat beter piekt dan de huidige intel series.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hou van een stille config, omdat zoemende geluiden mij mateloos kunnen irriteren.
Ga je overklokken?
Nee, ga ik niet doen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag de komende jaren op maximale resolutie te gamen (2k is prima) en wil dit zonder problemen of haperingen. ik zou graag willen weten of mijn gekozen config hier goed voor is of dat ik te dure componenten heb uitgekozen:)
Ik wil dit systeem kopen om voor een langere periode op hoge resolutie te gamen. Ik speel O.A veel uiteenlopende games en genres, zoals Call of duty, World of warcraft/Diablo en games zoals Anno1800.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Circa 1500 / 2000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een 512 SSD en 1tb HDD die ik wil meeverhuizen als back-up.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou het liefst een high-end videokaart willen voor future proofness. daarnaast zou ik het fijn vinden om eventueel een upgrade te kunnen doen in een later stadium.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben eigenlijk een intel user, maar heb vernomen dat AMD langer meegaat in zelfde serie moederborden en net wat beter piekt dan de huidige intel series.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hou van een stille config, omdat zoemende geluiden mij mateloos kunnen irriteren.
Ga je overklokken?
Nee, ga ik niet doen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag de komende jaren op maximale resolutie te gamen (2k is prima) en wil dit zonder problemen of haperingen. ik zou graag willen weten of mijn gekozen config hier goed voor is of dat ik te dure componenten heb uitgekozen:)
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 7900X Boxed | € 419,- | € 419,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming X670E-PLUS | € 264,- | € 264,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4070 EAGLE OC 12G | € 669,- | € 669,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design CORE 2300 | € 53,90 | € 53,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 70,48 | € 70,48 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B6000C36 | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850x (2021) Zwart | € 150,92 | € 150,92 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 2TB | € 104,- | € 104,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.831,20 | ||
/f/image/oCkkQda12MWWYkfegKeWs5d9.png?f=fotoalbum_large)