Ik ben een groot liefhebber van de echte shoot 'm ups, maakt mij ook niet uit op wat voor platform. Voorbeeldjes: op de PC een spel als Solaris, op de PSX Einhander, R-Type Delta, diverse compilatie schijfjes van o.a. Konami, op de MSX spellen als Gradius(nemesis), Aleste serie etc etc....
Onlangs is er voor de PSX2 weer een uitgave gedaan van een aantal coole shoot 'm ups. Deze wil ik spelen!!! Maar zoals eigenlijk altijd hebben we het hier in Europa natuurlijk weer eens niet in de winkels
Hier worden we doodgegooid met de mooiste 3D games, maar voor de vette 2D arcade shoot 'm ups is hier zeker geen plaats?
Hoe dan ook, ik moet dat spel gewoon hebben. Dit is geen warezrequest maar een vraag of toevallig iemand van jullie weet of er een bedrijfje ofzo van die moeilijk te verkrijgen spelletjes importeerd.
Onlangs is er voor de PSX2 weer een uitgave gedaan van een aantal coole shoot 'm ups. Deze wil ik spelen!!! Maar zoals eigenlijk altijd hebben we het hier in Europa natuurlijk weer eens niet in de winkels
Hoe dan ook, ik moet dat spel gewoon hebben. Dit is geen warezrequest maar een vraag of toevallig iemand van jullie weet of er een bedrijfje ofzo van die moeilijk te verkrijgen spelletjes importeerd.