So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Vraag
Beste antwoord (via yared op 24-06-2023 07:45)
die zit onder het zilveren hitte schild onder de cpu
Alle reacties
Enige wat ik zie is een 960 EVO:
Edit: ineens andere foto's
[ Voor 79% gewijzigd door Nielless op 09-06-2023 11:31 . Reden: andere foto's ]
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Op de 2e foto onder het koelblok dat onder de slangen van de aio zit past zo te zien een ssd.
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Ja sorry, zit ongemakkelijk op mijn laptop te werken en ging fout.Nielless schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 11:30:
Enige wat ik zie is een 960 EVO:

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
die zit onder het zilveren hitte schild onder de cpu
Wat verwacht je dat een repair center gaat doen? Gaat het je om data-recovery omdat je geen back-up hebt? Want meer dan vervangen van de SSD door een andere zal een gemiddeld repair center niet doen, verwacht ik. En dat kan je wellicht ook zelf (als je hem er uit kan halen, kan je ook een nieuwe er in plaatsen).yared schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 11:26:
Mijn 1 jaar oude Samsung 980 Pro 2Tb SSD word nog wel herkent in de BIOS maar start niet meer op. Bad sector? Geen idee maar ik wil hem naar een repair center brengen echter ik kan mijn SSD niet vinden.
Yes, bedankt!dcm360 schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 11:31:
Op de 2e foto onder het koelblok dat onder de slangen van de aio zit past zo te zien een ssd.
Pagina: 1