Ik probeer al de hele ochtend port forwarding in te stellen op mijn Nokia XS-2426G-B modem, maar ze worden simpelweg niet geforward. Ik heb de settings gecontroleerd, en zie dat ze overeenkomen met de handleiding.
Om een voorbeeld te noemen, poort 80 (Synology), heb ik een website op draaien, werkt met interne ip op poort 80. Maar WANIP:80 doet niks.
:strip_exif()/f/image/b0U8LFk1ITuSpADgN9dJxLez.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb CGNAT uit laten zetten bij Delta en heb nu een niet CGNAT adres.
Firewall security level staat OFF
FWIW, Op mijn Ziggo modem dat ik vanochtend heb ontkoppeld werkte de forwards wel.
---
UPDATE: Poort 80 werkt wel vanuit VPN. Dus ergens is er iets (loopback?) waardoor ik met DNS' die naar mijn ip verwijzen niet kan benaderen vanuit mijn lokale netwerk. Is dat iets dat ik ergens kan instellen dat dat wel werkt?
Om een voorbeeld te noemen, poort 80 (Synology), heb ik een website op draaien, werkt met interne ip op poort 80. Maar WANIP:80 doet niks.
:strip_exif()/f/image/b0U8LFk1ITuSpADgN9dJxLez.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb CGNAT uit laten zetten bij Delta en heb nu een niet CGNAT adres.
Firewall security level staat OFF
FWIW, Op mijn Ziggo modem dat ik vanochtend heb ontkoppeld werkte de forwards wel.
---
UPDATE: Poort 80 werkt wel vanuit VPN. Dus ergens is er iets (loopback?) waardoor ik met DNS' die naar mijn ip verwijzen niet kan benaderen vanuit mijn lokale netwerk. Is dat iets dat ik ergens kan instellen dat dat wel werkt?
[ Voor 18% gewijzigd door cobalt60 op 09-06-2023 11:11 ]