Mijn vraag
Bij mijn opa en oma in het strakke appartement wordt gebruik gemaakt van een schakelsysteem om de verlichting aan en uit te zetten, dit wordt gedaan met oude afstandsbedieningen die uit elkaar vallen van ellende
Relevante software en hardware die ik gebruik
Zie de volgende afbeeldingen:
:strip_exif()/f/image/eCVlzKnvOzQvPHLb8zUaAoB3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/J9XlMPTsA0gdBczTuSw3NPVM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yDDDtRVssWOWGc5ffvofb2K9.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alles zit weggewerkt achter strakke plafonds en wanden, ik heb al op de plek waar normaal een vaste lichtschakelaar de dekplaat verwijderd maar daar zit niks, het zit dus in de plafonds, dat is niet zo makkelijk om bij te komen (zeg maar helemaal niet zonder schade aan te richten).
Ik ben dus opzoek naar afstandsbedieningen die ik als vervanger zou kunnen inregelen, gezien de dipswitch in de afstandbediening verwacht ik dat dit moet kunnen, maar wat pak je hiervoor?
Bij mijn opa en oma in het strakke appartement wordt gebruik gemaakt van een schakelsysteem om de verlichting aan en uit te zetten, dit wordt gedaan met oude afstandsbedieningen die uit elkaar vallen van ellende
Relevante software en hardware die ik gebruik
Zie de volgende afbeeldingen:
:strip_exif()/f/image/eCVlzKnvOzQvPHLb8zUaAoB3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/J9XlMPTsA0gdBczTuSw3NPVM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yDDDtRVssWOWGc5ffvofb2K9.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alles zit weggewerkt achter strakke plafonds en wanden, ik heb al op de plek waar normaal een vaste lichtschakelaar de dekplaat verwijderd maar daar zit niks, het zit dus in de plafonds, dat is niet zo makkelijk om bij te komen (zeg maar helemaal niet zonder schade aan te richten).
Ik ben dus opzoek naar afstandsbedieningen die ik als vervanger zou kunnen inregelen, gezien de dipswitch in de afstandbediening verwacht ik dat dit moet kunnen, maar wat pak je hiervoor?
Bears and Bulls
:strip_exif()/f/image/UQEqL9GFuZdE56JECEcMtk5W.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ycyXa8j0WpPsxkA9rQqkAmOb.jpg?f=fotoalbum_large)