Toon posts:

Laptop: Compaq Armada 1750

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje een Compaq Armada 1750 (2e hands gekocht) hij deed het prima 3 maand lang, toen kreeg ik ineens dat het beeld scherm ging flikkeren of soms gewoon helemaal wit werd. ook bij het op starten ging het beeld scherm pas na ongeveer 5 minuten..

Heeft iemand het zelfde probleem of weet iemand een oplossing?

:'(

Verwijderd

Dat is een standaard probleem van die armada serie, dat ligt aan de beeldschermconnector, probeer maar eens om bovenaan de laptop als tie open is het gedeelte waar het toetsenbord zit, maar dan links erboven te drukken, tussen die scharnierpunten in, dan heb je grote kans dat het weer werkt, zoniet, mail me dan even.
Marvin_eman@hotmail.com

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:06
Moet je geen compraq kopen. Wat een waardeloos antwoord, zeg dan nix. Wat betreft het probleem bel even met de technische dienst van compaq ze kunnen je misschien niet helpen omdat er geen garantie meer opzit maar misschien wel vertellen hoe je het eventueel zelf kunt oplossen (zal wel kabel/contactbreuk zijn)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips, ik zal het gaan proberen :)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:44

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

irri blaat-opmerkingen verwijderd
en titel aangepast (Compaq met een Q) :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hier thuis hadden we hetzelfde probleem. Om dit op te lossen moest je inderdaad die print even van het moederbord halen en er weer opsteken, hiervoor moet wel de halve laptop uit elkaar. :Y)

Onlangs is ie bij compaq wezen logeren en daar hebben ze hem met een compleet nieuw board uitgerust :)

Zie ook het forum van compaq hierover.

Verwijderd

Nou, had hier hetzelfde probleem, papiertje tussen de vga kaart gevouwen zodat er druk op komt, en klaar, nu al 6 maanden geen probs meer gehad

Verwijderd

ik heb ook die laptop ben er tot nu toe erg tevreden mee, maar ik heb soms ook die problemen maar tot nu niet echt storent geweest. (gelukkig)
Pagina: 1