Feedback iOS 17 preview artikel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-09 11:55
Voor een zo snel mogelijke reactie: vermeld de url van het artikel waar het om gaat en mention de auteur met eerst een @ en dan de gebruikersnaam. Je vindt deze door op zijn/haar naam bovenaan het artikel te klikken. Op de profielpagina zie je vervolgens een link 'Gebruikersprofiel van gebruikersnaam', waar 'gebruikersnaam' de gebruikersnaam van de auteur is.

review: Apple iOS 17 - Nieuwe snufjes in solide upgrade

@arnoudwokke

Ik weet niet of dit hier hoort of mag (het stond niet in de GR FAQ), maar ik wilde graag mijn complimenten geven voor het artikel. Terwijl ik het aan het lezen was, dacht ik regelmatig bij mezelf “wat een uitstekende manier om dit zo te verwoorden”.

Als gebruiker van een OS (zeker bij zoiets persoonlijks als een telefoon), bekijken we zaken toch snel vanuit onze eigen gebruikers bril. Ik vond het mooi om te merken dat ik naar een perspectief werd gebracht die niet op mijn eigen ervaring was gefundeerd. Het gaf me een interessante invalshoek om over nieuwe (maar ook bestaande) features na te denken van een device die ik uren per dag gebruikt

Toen ik vervolgens de reacties las, zag ik dat sommige mensen het te gekleurd vonden (beide kanten op, ironisch genoeg), wat me deed besluiten toch ook mijn feedback te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:02

arnoudwokke

Redacteur
Waardeer het enorm dat je even de moeite hebt genomen om dit te posten, dank je wel <3