Ik heb een W' Eau Warmtepomp 5,5 kW gekocht om een Intex Prism Ultra 4,88 rond te verwarmen.
Heb al jaren een Intex 6m3 ZFP en nog een zoutwatersysteem daarachter.
Vanuit het zoutwatersysteem via een Bypass kit naar de W' Eau warmtepomp.
De ZFP heeft een flow van 6m3 per uur als ik het goed heb. De warmtepomp adviseert een flow van 2,5 m3/u.
Middels de bypass zou ik die dus moeten knijpen op de ingaande flow.
Maar de warmtepomp doet helemaal niets. Ik heb de stroomkabel zelf moeten aansluiten, display brand ook wel, ik zie een ingangs en uitgangs temperatuur maar de de pomp zelf schakelt niet in. Hoe ver ik de flow ook knijp op juist voluit zet.
Heb de ingang en uitgang ook al andersom aangesloten maar dat gaf ook geen verschil.
Op het display zie ik alleen als mode een koel symbool.
Wie o wie, wat doe ik verkeerd?
Of kan het dat de Flow Switch nu al kapot is. Ik zie de drukmeter op de warmtepomp ook helemaal niet bewegen.
Alvast dank.
Heb al jaren een Intex 6m3 ZFP en nog een zoutwatersysteem daarachter.
Vanuit het zoutwatersysteem via een Bypass kit naar de W' Eau warmtepomp.
De ZFP heeft een flow van 6m3 per uur als ik het goed heb. De warmtepomp adviseert een flow van 2,5 m3/u.
Middels de bypass zou ik die dus moeten knijpen op de ingaande flow.
Maar de warmtepomp doet helemaal niets. Ik heb de stroomkabel zelf moeten aansluiten, display brand ook wel, ik zie een ingangs en uitgangs temperatuur maar de de pomp zelf schakelt niet in. Hoe ver ik de flow ook knijp op juist voluit zet.
Heb de ingang en uitgang ook al andersom aangesloten maar dat gaf ook geen verschil.
Op het display zie ik alleen als mode een koel symbool.
Wie o wie, wat doe ik verkeerd?
Of kan het dat de Flow Switch nu al kapot is. Ik zie de drukmeter op de warmtepomp ook helemaal niet bewegen.
Alvast dank.
:strip_exif()/f/image/4k6ZdMbrAKIgjXlNlftE1XMe.jpg?f=fotoalbum_large)