Eepz
Zou een dragon orb goed zijn om een amd duron 800mhz@1.06ghz koel en stil te houden.
anders ga ik mij die halen.
cya
Zou een dragon orb goed zijn om een amd duron 800mhz@1.06ghz koel en stil te houden.
cya
Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
ach dat lawaai komt toch niet boven m'n papst fans uitOp maandag 03 september 2001 07:42 schreef KillerBee het volgende:
ik snap da nie he vinden jullie 37db dan heel luid of zo ik denk wel dat da zal mee valle zewant ikke nu een standaard koeler hebbe die rond de 40a45db zit dus jah. ik heb wel een goeie air flow in mijn kast dat alles ongeveer 5 graden doet dalen.
![]()
thx
Verwijderd
Het gaat niet om het aantal DB, het gaat om de TOONHOOGTE van geluid. Een hoge toon, haalt bij een veel lager aantal DB al de irritatie grens. Terwijl een heel zwaar geluid soms bij 2x zoveel DB nog niet als 'vervelend' word ervaren.Op maandag 03 september 2001 07:42 schreef KillerBee het volgende:
ik snap da nie he vinden jullie 37db dan heel luid of zo ik denk wel dat da zal mee valle zewant ikke nu een standaard koeler hebbe die rond de 40a45db zit dus jah. ik heb wel een goeie air flow in mijn kast dat alles ongeveer 5 graden doet dalen.
![]()
thx
Geen inspiratie
dragon orb schijnt een echte uitzondering te zijn. Das dus mooi. Maar ja, aan de andere kant: de uitzondering bevestigd de regel. Dus orb's zijn niet zo goedOp maandag 03 september 2001 08:14 schreef LancePT het volgende:
ORB's zijn gewoon allemaal draaimolens! Ze zien er leuk uit maar zijn middelmatige coolers, zeker niet iets wat je op een OCed CPU wil zetten. Koop een echte zoals een Alpha, GlobalWin FOP, Glaciator etc.
Geen inspiratie
Verwijderd
Geen inspiratie
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb ook A7V266 en 1,4 TBird en dat ding wordt met een coolermaster EP5-6I11 ongeveer 65C en stressed haalt ie makkelijk 73C, ik heb 3 case fans besteld hopen dat het daarmee beter wordt.*DOp zondag 02 september 2001 23:35 schreef Mujo het volgende:
Ik vind hem te hard.
Net wat je zegt, een fohn.
Bovendien heeft een vriend van mij hem op die
nieuwe Asus A7V266 plank zitten en die proc (1,4) werd
rond 60-65 graden. Vind ik ook teveel.
Nou zal hij niet zo warm worden met jouw 800@1060.
Nou moet ik wel zeggen dat dat bij die vriend
zonder extra casefans was, ten tijde van het hete weer van de afgelopen maand.
Toch, wil ik je aanraden om een betere/stillere koeler
te zoeken dan deze. Dan maar wat minder 'flashy' kleuren
door je casemod-raampje.
Bovendien... dat ding heeft 2 kleuren, dus da's ook wat
minder