Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Speaker die obv van usb geluid kan afspelen
Wat is je budget?
hangt van de kwaliteit af
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Hij moet echt alleen met USB te verbinden zijn, voeding mag wel, jack niet
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voor werk heb ik een laptop en prive heb ik een desktop, mijn bureau heeft1 beeldscherm, 1 muis en 1 toetsenboard. Om gemakkelijk te kunnen wisselen tussen de laptop en desktop heb ik een USB KVM switch. Deze KVM switch ben ik zeer tevreden over maar heeft helaas geen jack. Al een tijdje game ik nu met een headset waarvan ik de usb dongel connect aan de kvm switch. Alleen een zolder wordt vrij warm in de zomer dus ik wil niet met een warme headset meer gamen. Ik zoek al een tijdje maar kan maar geen kwaliteit speaker systeem vinden die aan geeft alleen op USB te kunnen functioneren (voeding mag van mij wel los zijn)
Ik zoek een?
Speaker die obv van usb geluid kan afspelen
Wat is je budget?
hangt van de kwaliteit af
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Hij moet echt alleen met USB te verbinden zijn, voeding mag wel, jack niet
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voor werk heb ik een laptop en prive heb ik een desktop, mijn bureau heeft1 beeldscherm, 1 muis en 1 toetsenboard. Om gemakkelijk te kunnen wisselen tussen de laptop en desktop heb ik een USB KVM switch. Deze KVM switch ben ik zeer tevreden over maar heeft helaas geen jack. Al een tijdje game ik nu met een headset waarvan ik de usb dongel connect aan de kvm switch. Alleen een zolder wordt vrij warm in de zomer dus ik wil niet met een warme headset meer gamen. Ik zoek al een tijdje maar kan maar geen kwaliteit speaker systeem vinden die aan geeft alleen op USB te kunnen functioneren (voeding mag van mij wel los zijn)