Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral Diablo 4 op 1440p vloeiend kunnen spelen. En nog andere games maar die vragen minder resources.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem een ASRock Radeon RX 6800 Phantom Gaming D 16G OC mee en een nieuwe 650 watt voeding (gold). Vandaar ook de 7600 en niet de 7600x. Case gaat ook mee. En een 2TB sata 600 SSD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
-CPU
-CPU Cooler
-RAM
-Moederbord
-SSD/NVME
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee ik heb geen voorkeur maar het liefst geen C merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het vooral kunnen draaien met mijn nieuwe 650w (gold) voeding.
Vandaar ook de zuinige CPU keuze. Ben vooral benieuwd of dit een goede keuze is.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te overklokken hoog uit AMD expo van het RAM/Moederbord aanzetten.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben benieuwd of ik iets over het hoofd heb gezien en of ik een betere keus kan maken bij sommige onderdelen.
Ik wil vooral Diablo 4 op 1440p vloeiend kunnen spelen. En nog andere games maar die vragen minder resources.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem een ASRock Radeon RX 6800 Phantom Gaming D 16G OC mee en een nieuwe 650 watt voeding (gold). Vandaar ook de 7600 en niet de 7600x. Case gaat ook mee. En een 2TB sata 600 SSD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
-CPU
-CPU Cooler
-RAM
-Moederbord
-SSD/NVME
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee ik heb geen voorkeur maar het liefst geen C merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het vooral kunnen draaien met mijn nieuwe 650w (gold) voeding.
Vandaar ook de zuinige CPU keuze. Ben vooral benieuwd of dit een goede keuze is.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te overklokken hoog uit AMD expo van het RAM/Moederbord aanzetten.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben benieuwd of ik iets over het hoofd heb gezien en of ik een betere keus kan maken bij sommige onderdelen.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 227,86 | € 227,86 |
1 | Moederborden | ASRock B650M-HDV/M.2 | € 154,- | € 154,- |
1 | Processorkoeling | Scythe Kotetsu Mark II Rev.B | € 44,90 | € 44,90 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF552C40BBK2-32 | € 104,95 | € 104,95 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 84,31 | € 84,31 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 616,02 |
[ Voor 7% gewijzigd door sonox op 08-06-2023 11:15 ]