Ik heb een razer deathadder v2 pro gekocht voor mijn msi laptop (windows 10). Ik kan met een usb kabel perfect connecteren maar met de bluetooth lukt dit niet. Ik kon nochtans de eerste dag dat ik het kocht op mijn laptop via de bluetooth vinden maar niet verbinden. Heb hem perongeluk op de grond laten vallen. De 2.4 ghz werkt ook niet. Ik heb is geprobeerd om de toggle wat verder proberen in te drukken, dan macheert precies wel wat ik raar vind. Ik zie ook op mijn laptop telkens de melding "driver is unavailable". Heeft er iemand enige idee hoe ik dit kan oplossen?
Vraag
Alle reacties
Klinkt simpelweg alsof de muis defect is. De driver unavailable melding is wel vreemd, krijg je dit eenmalig bij inpluggen en als je hem eruit hebt gehaald weer of constant?
Als je deze muis net hebt gekocht zou ik hem netjes als defect melden of je verlies nemen, voorzichtiger zijn de volgende keer en een nieuwe kopen.
Als je deze muis net hebt gekocht zou ik hem netjes als defect melden of je verlies nemen, voorzichtiger zijn de volgende keer en een nieuwe kopen.