Vijf vragen over het protest tegen de geplande api-aanpassi

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joesv
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Voor een zo snel mogelijke reactie: vermeld de url van het artikel waar het om gaat en mention de auteur met eerst een @ en dan de gebruikersnaam. Je vindt deze door op zijn/haar naam bovenaan het artikel te klikken. Op de profielpagina zie je vervolgens een link 'Gebruikersprofiel van gebruikersnaam', waar 'gebruikersnaam' de gebruikersnaam van de auteur is.

nieuws: Vijf vragen over het protest tegen de geplande api-aanpassingen van R...

@RardvdHoeven

In het artikel staat het volgende:
Dat waren er dinsdagochtend 850, en op woensdagmiddag was de teller al opgelopen naar 2447. Deze forums hebben samen meer dan 1,1 miljoen gebruikers, en er zijn 11.662 moderators betrokken bij de blackout.
Er staan nu, en volgens mij gisteren ook al, redelijk wat subreddits tussen met meer dan 30 miljoen gebruikers en een hele lading met meer dan 1 miljoen subscribers. Hoewel de meer dan 1.1 miljoen gebruikers klopt, lijkt het niet compleet de lading te dekken. Of bedoel je wellicht wat anders met de 1.1 miljoen gebuikers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillosophy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-09 08:47
Vanuit de lijstweergave (https://tweakers.net/nieuws/list/20230607) lijkt de link naar de reacties ook te missen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:13

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Dat moet idd 1,1 miljard zijn (niet uniek tho). Pas ik aan.

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjoe_Ljan
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-09 10:25
De focus van het artikel ligt, begrijpelijk, vooral op het gebruik van de API door thirdparty-apps, maar /r/AskHistorians heeft een post met meer informatie over hoe zij gebruik maken van de API.

Veel bots en veel custom functionaliteit van communities is/zijn mogelijk gemaakt door de API. De vrijwilligers, die de communities modereren en de custom functionaliteit bouwen, zullen straks wellicht al die API requests zelf moeten gaan betalen.

Link naar de thread van /r/AskHistorians hier.

[Aylin]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:32

crisp

Devver

Pixelated

Chillosophy schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 18:58:
Vanuit de lijstweergave (https://tweakers.net/nieuws/list/20230607) lijkt de link naar de reacties ook te missen
In die listing vind je de link naar de reacties in de regel onder de titel ("Door Rard van der Hoeven, 7 juni 2023 18:45 • 28 reacties") of onder het artikel (" ➞ Reacties (28)"). Ik zie beide gewoon daar :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillosophy
crisp schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 21:30:
[...]

In die listing vind je de link naar de reacties in de regel onder de titel ("Door Rard van der Hoeven, 7 juni 2023 18:45 • 28 reacties") of onder het artikel (" ➞ Reacties (28)"). Ik zie beide gewoon daar :)
Ik vind het ook een vreemd verhaal maar ik zie alléén bij het Reddit artikel geen reactielink onderaan, wel bovenaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fYzp8w6o98W0y21hz3ycRTzOjRY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6f210pbthKCMWlx92Gennl9X.png?f=fotoalbum_large

(links Firefox met Perfect Dark, rechts Chromium zonder enige extensie en niet ingelogd)

Het artikel eronder - en alle anderen - werken prima.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cB02xl_v8FInXAHPKwtXsW4Q69M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wV1QLwre9p24wCKXG0IYqsv6.png?f=fotoalbum_large

Geen foutmelding in de console en allemaal 200 status bij netwerk.

Als ik de enige ben die dit meldt zal ik er mee leren leven :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Chillosophy schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 22:11:
[...]

Ik vind het ook een vreemd verhaal maar ik zie alléén bij het Reddit artikel geen reactielink onderaan, wel bovenaan.

[Afbeelding]

(links Firefox met Perfect Dark, rechts Chromium zonder enige extensie en niet ingelogd)

Het artikel eronder - en alle anderen - werken prima.
[Afbeelding]

Geen foutmelding in de console en allemaal 200 status bij netwerk.

Als ik de enige ben die dit meldt zal ik er mee leren leven :+
In incognito modus kan ik het reproduceren inderdaad :) Ik heb een klein vermoeden waar het aan ligt, daar ga ik morgen naar kijken. Dank voor de melding!

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
De link en de tekst gaan naar /r/Save3dPartyApps, niet naar https://www.reddit.com/r/Save3rdPartyApps/

(3rd en niet 3d)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

@Chillosophy het probleem met de missende reacties-link is gefixed :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillosophy
crisp schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 08:56:
@Chillosophy het probleem met de missende reacties-link is gefixed :)
Werkt inderdaad, top! :)
Pagina: 1