Vraag
Beste antwoord (via Kompart op 08-06-2023 15:56)
Je kunt een nieuwe krimpvlag aan de draad maken.
Zoasl in dit setje
Je lokale reparatie/onderdelen winkel of kleinere bouwmarkt kan je hier misschien ook mee helpen.
Zoasl in dit setje
Je lokale reparatie/onderdelen winkel of kleinere bouwmarkt kan je hier misschien ook mee helpen.
Alle reacties
Zoasl in dit setje
Zoasl in dit setje
Rest van de stekker van de condensator halen.
Nieuwe stekker aan de draad knijpen.
Aansluiten en drogen
Nieuwe stekker aan de draad knijpen.
Aansluiten en drogen
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Grappig, ondertussen een heel aantal namen gelezen voor hetzelfde, een krimpvlag, een vlaksteekhuls. Ik ging antwoorden dat je een nieuw kabelschoentje kan halen. Draadje afknippen, een stukje strippen, en aanknijpen met een krimptang (of een gewone tang als je echt niks anders hebt).
Android developer & dürüm-liefhebber
@Mavamaarten Deze dingen hebben vele namen en fabrikanten. Ze kosten geen drol en zijn daarom vaak ook niet zo heel erg betrouwbaar. Ondanks dat zitten ze vrijwel overal in.
Faston, amp, vlakstekker, vlaksteker, flagsteker, spade terminal, schuifjes... vast nog meer in sommige jargons en dialecten.
Faston, amp, vlakstekker, vlaksteker, flagsteker, spade terminal, schuifjes... vast nog meer in sommige jargons en dialecten.
Vast solderen, bij vervanging condensator, niet heel waarschijnlijk, opnieuw even solderen. Speciaal stekkers hiervoor kopen is vrij nutteloos want hoe vaak ga je het dan loshalen.
Ondanks dat ik totaal niet technisch ben is het mij gelukt om een nieuwe krimpvlag aan de kabels vast te maken en de wasdroger doet het weerjeroen3 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 14:16:
Zoasl in dit setje
Lekker gevoel om je eigen spullen te repareren, of niet?Kompart schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 15:56:
[...]
Ondanks dat ik totaal niet technisch ben is het mij gelukt om een nieuwe krimpvlag aan de kabels vast te maken en de wasdroger doet het weer
Pagina: 1