Sinds iOS 16 werkt een shortcut niet meer op mijn iPhone 14. Ik heb een automatisering aangemaakt in opdrachten (Shortcuts) die FlitsMeister start wanneer ik verbind met CarPlay in mijn auto.
Elke keer wanneer ik CarPlay verbind, word deze shortcut netjes uitgevoerd maar krijg ik een push notificatie met de volgende error: Automation failed "Shortcut naam" encountered an error "Automation *GUID van de shortcut*" Took too long to run.
Ik weet niet meer precies bij welke iOS versie hij gestopt is met goed functioneren, wel was dit op iOS 16.
De Shortcut als volgende geconfigureerd
Wanneer: 'Wanneer CarPlay verbinding maakt'
Voer Uit: Wacht 3 seconde > Open Flitsmeister > Stop deze opdracht
Super simpel zou je zeggen, maar ik heb geen idee waarom de shortcurt maar blijft falen, ik heb op Reddit een aantal mensen gevonden die het zelfde probleem ervaren als ik, maar zonder oplossing helaas..
Zijn er meer mensen die tegen dit probleem aanlopen?
Elke keer wanneer ik CarPlay verbind, word deze shortcut netjes uitgevoerd maar krijg ik een push notificatie met de volgende error: Automation failed "Shortcut naam" encountered an error "Automation *GUID van de shortcut*" Took too long to run.
Ik weet niet meer precies bij welke iOS versie hij gestopt is met goed functioneren, wel was dit op iOS 16.
De Shortcut als volgende geconfigureerd
Wanneer: 'Wanneer CarPlay verbinding maakt'
Voer Uit: Wacht 3 seconde > Open Flitsmeister > Stop deze opdracht
Super simpel zou je zeggen, maar ik heb geen idee waarom de shortcurt maar blijft falen, ik heb op Reddit een aantal mensen gevonden die het zelfde probleem ervaren als ik, maar zonder oplossing helaas..
Zijn er meer mensen die tegen dit probleem aanlopen?
[ Voor 6% gewijzigd door Omslachtig012 op 07-06-2023 13:32 ]