Mijn vraag:
Ik heb gisteren al mijn spullen bij Megekko opgehaald en samen met een vriend mijn PC in elkaar gezet. Alles op het oog leek goed te gaan tot ik alles geïnstalleerd had en mijn eerste minuten Diablo IV ging spelen. Soms na 5 minuten, soms na 15 minuten en soms na 30 minuten sluit hij het spel ineens af met een crashmelding. Dit gebeurd ook bij Star Wars Jedi Survivor en PUBG (zijn de enige 3 spellen die ik momenteel heb geïnstalleerd)
Weet iemand wat dit kan veroorzaken en nog belangrijker hoe het gefikst kan worden?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Windows 10 volledig geupdate,
RTX 4070,
AMD Ryzen 5 7600x,
Corsair DDR5 Vengeance 2x16GB 5200,
Asrock B650M PG Riptide,
Samsung 980 1TB M.2 SSD,
Cooler Master MWE Gold 850 Full Modular V2 PSU
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Temperatuur gecheckt tijdens spelen
Ik heb gisteren al mijn spullen bij Megekko opgehaald en samen met een vriend mijn PC in elkaar gezet. Alles op het oog leek goed te gaan tot ik alles geïnstalleerd had en mijn eerste minuten Diablo IV ging spelen. Soms na 5 minuten, soms na 15 minuten en soms na 30 minuten sluit hij het spel ineens af met een crashmelding. Dit gebeurd ook bij Star Wars Jedi Survivor en PUBG (zijn de enige 3 spellen die ik momenteel heb geïnstalleerd)
Weet iemand wat dit kan veroorzaken en nog belangrijker hoe het gefikst kan worden?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Windows 10 volledig geupdate,
RTX 4070,
AMD Ryzen 5 7600x,
Corsair DDR5 Vengeance 2x16GB 5200,
Asrock B650M PG Riptide,
Samsung 980 1TB M.2 SSD,
Cooler Master MWE Gold 850 Full Modular V2 PSU
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Temperatuur gecheckt tijdens spelen