Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vembrechts
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-02 15:26
Sinds deze week heb ik de EufyCam 3 in combinatie met een HomeBase 3 echter wil ik graag deze terug kunnen zien in mijn HomeAssistant. Ik ben benieuwd of iemand hiermee ervaring heeft?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-04 12:04
Ik heb Eufy Security in Home Assistant; maar het werkt vaker niet dan wel. Ik heb het opgegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tym
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Tym

Hier een vergelijkbare ervaring als Lelletje met EufyCam 2 via https://bropat.github.io/eufy-security-ws/#/ in Home Assistant. De stream van de camera's moet iedere keer aangezet en uitgezet worden en vaak komt er alsnog geen beeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Hier geen probleem met de cams. Ook de RTSP cameras zijn sneller, maar de nieuwere cameras werken ook zonder problemen. Duurt allen 15 tal seconden eer je beeld krijgt.

Bropat is de emulator van de android client in JS, zonder die ben je niet veel. Je hebt ook nog de fuatakgun implementatie nodig om een koppeling te maken tussen de bropat emulator en HA.

Het is inderdaad wel een geklooi om beeld te krijgen, je moet eerst service -> button.press doen op de start P2P stream en dan kan je beeld bekijken.

Dat ze voor draadloze apparaten dit doen, okay, batterij besparen maar op bedrade deurbell en bedrade floodlight is het vant zelfde.

Moet toch iets met implentatie zijn van die bropat client, want met de echte android clien duurt een stream starten 2-3 seconden

Marstek 5.12kw v148, CT003 v107, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladetNL
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-04 18:18
ik ben toch wel degelijk benieuwd naar het vervolg van de eufy integratie!

loop al lange tijd te klooien met dit conflict. er zijn diverse howto's op youtube te vinden maar geen van allen lijkt te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:53

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ze werken op zich wel, maar verre van stabiel. Bij mij liggen ze er ook vaak uit, of lopen hopeloos achter. Omdat je 3 services hebt die op elkaar leunen: RTSP server - Eufy Security WS en dan de 'echte' Eufy Security integratie. Mijn deurbell (v2) heeft geen native RTSP stream dus die moet je echt zelf starten. MIjn indoor cam heeft dat wel en werkt iets betrouwbaarder.
Pagina: 1