Laravel of CodeIgnitor

Pagina: 1
Acties:
  • 380 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsn1979
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 29-09 06:17
Mijn vraag
Op het werk hebben we safe-brievenbussen die we zaaksgewijs verhuren aan klanten. Op dit moment werkt de administratie daarvan in Microsoft Access Idee is om een Laravel of CodeIgniter app te bouwen waarin we de database overnemen en klanten kunnen zien wat ze waar in hebben zitten.

Wat is makkelijker een compact CI4 app bouwen of iets met Laravel maken.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Microsoft Access,
Laravel
CI4
PHP, WAMP server

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Niet echt bijster veel, heb wel enkele tutorials gevonden om MS access databases en queries naar Laravel Eloquent om te zetten.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dit valt onder Welke programmeertaal moet ik leren?

Op basis van de informatie die je hier geeft (en dat is niet heel veel) krijg je dat iedereen hier zijn/haar favo framework gaat roepen zonder onderbouwing en dat wordt een opsomtopic. Als je eens begint met voor jezelf wat eisen en nice-to-have's uiteen te zetten. Dat helpt niet alleen jezelf het kaf van het koren te scheiden maar ook ons - wanneer je na een beetje eigen onderzoek je bevindingen en deze eisen in een nieuw topic zet. Dan kunnen we met je meedenken en onderbouwd met een antwoord komen.

Overigens, waarom beperk je jezelf tot deze twee? Er zijn er nog veel meer...

[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 07-06-2023 09:25 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.