Beste Tweakers,
Graag advies over (1) de material voor spouwmuur isolatie en nog material voor vloerisolatie, (2) of het nog zinnig is om spouwmuur isolatie te doen aangezien de voorkant en achterkant van mijn woning te veel grote ramen en deuren hebben.
Is het beter om EPS parels of glaswol te doen ? Ik heb wel gelezen over de voor/nadelen van parels vs glaswol, maar wat is de trend nu in 2023 ?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dYh05J9JY3GpsVdaqxTjqAto.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6gFa6DG1ztSmrHdWFKphcIkJ.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/4pPTYZLLNxaQE3zpeDe0nLnF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qqYysGkqw3XmSgE7s1AIz49a.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sMDPu9nxH0yn9oW1wCqtDwUb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rgSO7yD149XzOnnuWACrMZfO.jpg?f=fotoalbum_large)
Graag advies over (1) de material voor spouwmuur isolatie en nog material voor vloerisolatie, (2) of het nog zinnig is om spouwmuur isolatie te doen aangezien de voorkant en achterkant van mijn woning te veel grote ramen en deuren hebben.
Spouwmuur isolatie
Spouw is 5cm, alles is goed schoon. Aantal ingeschatte te-isoleren-muur is tussen 90 - 110 m2 (2 onder 1 kap, woning is 9.8m diep, 6.4m breed, de hoogste punt van de puntdak is 8, maar er zijn veel grote ramen en deuren zijn).Is het beter om EPS parels of glaswol te doen ? Ik heb wel gelezen over de voor/nadelen van parels vs glaswol, maar wat is de trend nu in 2023 ?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dYh05J9JY3GpsVdaqxTjqAto.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6gFa6DG1ztSmrHdWFKphcIkJ.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/4pPTYZLLNxaQE3zpeDe0nLnF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qqYysGkqw3XmSgE7s1AIz49a.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sMDPu9nxH0yn9oW1wCqtDwUb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rgSO7yD149XzOnnuWACrMZfO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UJufUYkFLvN2AKbjF9ebfPPV.jpg?f=fotoalbum_large)