Draagriem voor Boombox 3

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Futoman
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 09-08-2024
Weet iemand een website of winkel waar je een goede sterke draagriem kan kopen gepast voor een Boombox 3? Ik ben al een aantal dagen het internet aan het afspeuren en vind er geen die stevig genoeg lijkt. Ik weet dat een Boombox er niet voor op voorbereid is maar toch zou het handig zijn al is het maar voor een paar keer op een jaar. Een normale schouderriem past dus niet voor de duidelijkheid.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dK9f8xZF9XfWfSyM9k8HCiH4Lp0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B54sgqGQf5pyy6NLLIUOjZcB.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 64% gewijzigd door Futoman op 06-06-2023 22:26 . Reden: afbeelding erbij zetten ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:55

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Heeft dat ding er wel bevestigingspunten voor dan? Als Ik de plaatjes zie niet namelijk :)

Verder zul je bij de bouwmarkt vast wel een losse draagriem kunnen krijgen voor een apparaat wat ook past.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:42
Bij bol.com hebben ze zat keus.
Ga anders eens kijken bij een koffers en tassen winkel. Ook schoenmakers hebben vaak wel riemen te koop.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Anders eens kijken bij een muziekwinkel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
en waarom zou je een draagriem nodig hebben?
lopen/fietsen met de boombox? of op weg naar het strand?

doe je medemens een lol en laat hem lekker thuis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Futoman
Er is inderdaad niets voor voorbereid om hem aan vast te maken zoals bij een Extreme 3 maar als ik anderen geloof kan je hem perfect via een draagriem monteren aan de grote grip aan de bovenkant alleen moeten de bevestigingspunten van de riem groot en stevig genoeg zijn. Het zou vooral handig zijn omdat ik het minstens elke week een paar keer moet meenemen via een elektrische step. Andere mensen er mee lastig vallen gebeurt niet hoor zo ben ik niet. De hoge volumes worden alleen gebruikt als er officiële toestemming voor is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Volgens mij kun je met deze kinderwagen haken een mooi aanhechtingspunt voor een riem maken. Je kunt ze strak trekken en mijn ervaring is dat ze niet schuiven.
https://www.prenatal.nl/o...k&cgid=tassenhaak#start=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:32

Toshirou

Vinyl Surfer

Als je deze meeneemt, waarom niet simpelweg in een rugzak. ik zie het hele probleem niet :s Al past deze er niet volledig in. Het ding zal er toch 80% in zitten en als je wilt dat niemand ziet dat je een Boombox bij je hebt, doe er een zak/hoes omheen..

[ Voor 47% gewijzigd door Toshirou op 07-06-2023 11:03 ]

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14:03
Je kan naar zoiets kijken lijkt me https://www.amazon.com/Ca...th-Shoulder/dp/B0BHVC3TGM

@Leipo Die reactie is niet echt behulpzaam. Een draagbare speaker is natuurlijk aangeschaft om vervoerd te worden. Je afvragen waarom iemand zijn bluetooth speaker met accu ergens naartoe mee zou willen nemen is een beetje zinloos.

[ Voor 52% gewijzigd door youridv1 op 07-06-2023 11:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Futoman
gelukkie schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 07:06:
Volgens mij kun je met deze kinderwagen haken een mooi aanhechtingspunt voor een riem maken. Je kunt ze strak trekken en mijn ervaring is dat ze niet schuiven.
https://www.prenatal.nl/o...k&cgid=tassenhaak#start=1
Kijk dit vind ik nu eens een goed idee. Zou anders nooit zoiets gevonden hebben omdat ik simpelweg niet zou weten welke zoekterm te gebruiken voor zoiets. Ben alleen bang dat de klittenband niet sterk genoeg is voor iets van 7 kilogram dat tegen 20km per uur een schok van bijvoorbeeld een stoeprand over rijden vast te houden. Woon ook in België dus ophalen is niet echt een optie. Ik ga wel eens kijken of er misschien winkels zijn in België die zoiets verkopen. In ieder geval bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Er zijn bij elke babywinkel wel varianten te krijgen. Maar ik kan je wel vertellen dan het klittenband echt heel strak vast zit omdat het ook wordt geklemd door het gewicht dat er aan hangt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
Draagriem?
Die dingen sjouw je toch op je schouder?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mOF_HbXcSWmY04iFGo7fDmNZpw8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/isvPhdYqMRVeItpMZ3CGz2oY.png?f=user_large
:)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Futoman
Zou het met plezier doen maar dat is vrij lastig als je hem minstens elke week een keer mee moet nemen met een elektrische step :p
Pagina: 1