Voor m'n thuiswerkplek zoek ik een knappe 27" monitor waar ik op kan werken (standaard office applicaties, datamodelling tools etc) en ook aardig op kan gamen. Ik ben beperkt qua ruimte dus een ultrawide zit er helaas niet in! Mijn budget is max €450,-. Nu dacht ik, dat ik daar wel een aardige monitor van kan kopen, maar het is allemaal óf gamen, óf werken maar niet allebei.
Wat ik graag zou willen:
Vraag aan de kenners hier: waar kan ik het beste water bij de wijn doen? Budget is wel echt maximaal, maar moet ik dan toch investeren in een USB-C dock met een snelle gaming monitor of een kantoormonitor en toch een lage refreshrate accepteren? Misschien mensen met ervaringen?
Wat ik graag zou willen:
- Kantelbaar en in hoogte verstelbaar (of anders VESA aansluiting voor monitorarm)
- Alt-mode ondersteuning
- Laptop laden via USB-C
- Hoge refresh rate (kijkt gewoon veel rustiger, ook als ik zit te werken)
- Minimaal 350 nits, liefst 400 (scherm staat in een lichte kamer, bij 300 moet ik de gordijnen dichtdoen om nog iets te kunnen zien)
- hogere resolutie dan FHD
- Speakers
- webcam
Vraag aan de kenners hier: waar kan ik het beste water bij de wijn doen? Budget is wel echt maximaal, maar moet ik dan toch investeren in een USB-C dock met een snelle gaming monitor of een kantoormonitor en toch een lage refreshrate accepteren? Misschien mensen met ervaringen?