Ik had een verouderde nas ( 2016 ) waarbij ik de usb kopie ook al verschrikkelijk traag vond. Mede daarom een nieuwe nas gekocht met hetzelfde probleem. Verschillende usb schijven getest om een usb kopie te maken maar het is echt enorm traag. Het maakt niet uit op welke manier ik de kopie maak ( file station of hyper backup ). Wanneer ik de usb schijf op mijn pc aansluit gaat het sneller op een kopie te maken van nas naar usb dan wanneer deze rechtstreeks is aangesloten op de nas.
Op mijn werk staat ook een synology en daar de proef op de som genomen met hetzelfde resultaat. Het is niet een beetje traag maar verschrikkelijk traag. 30gb doet hij 8 uren over..
Hoe kan ik een kopie van synology maken naar een usb schijf op normale snelheid ? Of is dat gewoon niet mogelijk ?
Op mijn werk staat ook een synology en daar de proef op de som genomen met hetzelfde resultaat. Het is niet een beetje traag maar verschrikkelijk traag. 30gb doet hij 8 uren over..
Hoe kan ik een kopie van synology maken naar een usb schijf op normale snelheid ? Of is dat gewoon niet mogelijk ?