Toon posts:

Onboard sound MSI K7T Turbo werkt niet =(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,
Vandaag heb ik een wat oudere geluiskaart in mijn systeem geinstalleerd, om te kijken of dat geluid of die van onboard sound mooier was. Daarbij had ik mijn onboard sound van mn moederbord gedelete..

Nu was het geluid mooier van mijn onboard sound, dus wilde ik de driver weer installeren. Nu krijg ik de melding tijdens de setup dat ik eerst de onboard sound ('97) moet enablen in mijn bios. Nu staat er in mijn bios: onboard sound: enabled..

Ik kan het maar niet meer installeren,
wat moet ik doen??

Alvast bedankt

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:04
alle hardware (in systeem, apparaatbeheer) van je via ac97 sound en bij onbekende apparaten verwijderen in veilige modus. Daarna rebooten.

Als windows nwe hardware vindt deze installeren, zo niet. FF in je bios je sb disablen, booten, weer aanzetten en dan weer booten. Dan zou hij moeten werken. Ik heb hetzelfde probleem gehad ;)

if broken it is, fix it you should

Verwijderd

Realxt man sound on-board dat wil ik ook 8-) en als het kan ook VGA-kaart on-board das echt beter.

Verwijderd

hedde nix aan :D

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-08 22:40
Op zondag 02 september 2001 21:11 schreef boffers het volgende:
Beste tweakers,
Vandaag heb ik een wat oudere geluiskaart in mijn systeem geinstalleerd, om te kijken of dat geluid of die van onboard sound mooier was. Daarbij had ik mijn onboard sound van mn moederbord gedelete..

Nu was het geluid mooier van mijn onboard sound, dus wilde ik de driver weer installeren. Nu krijg ik de melding tijdens de setup dat ik eerst de onboard sound ('97) moet enablen in mijn bios. Nu staat er in mijn bios: onboard sound: enabled..

Ik kan het maar niet meer installeren,
wat moet ik doen??

Alvast bedankt
Je kunt ook nog ergens Sound Blaster enabled en MPU ofzo instellen.

Misschien toch nog eens goed je bios bekijken, wat die optie die jij noemt is niet de enige.

GL.

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Volgens mij moet je idd twee opties aanvinken voor de sound

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
(ik geloof) onder Onboard sound ofzo moet je ook nog Soundblaster aanzetten

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op zondag 02 september 2001 21:19 schreef BrainDamage het volgende:
Realxt man sound on-board dat wil ik ook 8-) en als het kan ook VGA-kaart on-board das echt beter.
de kwaliteit van onboard sound is meestal minder dan de gemiddelde nieuwe soundcard hoor.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 01:45 schreef dreeke het volgende:

[..]

de kwaliteit van onboard sound is meestal minder dan de gemiddelde nieuwe soundcard hoor.
je maakt een geintje :P tjonge dat daar hier zo'n reaktie op komt zeg
Pagina: 1