Mijn zolder is verbouwd met 2 dakkappelen. Mn hele huis is al voorzien van Hue en nu wil ik in de dakkappelen in beide plafonds strakke Hue inbouw spots laten plaatsen.
De plafond ruimte is maar heel beperkt (5-6cm) dus ik kwam uit op de vorig jaar geintroduceerde Hue 'Slim downlight'
/f/image/BiqunJngmRv0MndKG35rUG0v.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/UERb5ttMrSPmEwYiKMX0IeWj.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/468wXCXl5jmPQ9lY7pDaEyEj.webp?f=fotoalbum_large)
Deze zijn echter alleen nog geintroduceerd voor de Amerikaanse markt, dus als 120volt uitvoering. Nu ben ik aan het kijken naar 220v naar 120v omvormers. Echter de meeste zijn maar met 1 Amerikaanse stekker.
Wat is handig om te doen? Er komen in totaal 5 van deze LED spots in het plafond. Aan elke spot omvormer een Amerikaans stekker maken? En dan een Amerikaanse stekker blok kopen en die in bijvoorbeeld deze omvormer steken?
Zo ziet de LED omvormer eruit:
/f/image/3yxu2Fx5qqE8qwHQ3nCY2CbD.png?f=fotoalbum_large)
Wellicht zijn er andere Tweakers die hier ervaring mee hebben?
De plafond ruimte is maar heel beperkt (5-6cm) dus ik kwam uit op de vorig jaar geintroduceerde Hue 'Slim downlight'
/f/image/BiqunJngmRv0MndKG35rUG0v.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/UERb5ttMrSPmEwYiKMX0IeWj.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/468wXCXl5jmPQ9lY7pDaEyEj.webp?f=fotoalbum_large)
Deze zijn echter alleen nog geintroduceerd voor de Amerikaanse markt, dus als 120volt uitvoering. Nu ben ik aan het kijken naar 220v naar 120v omvormers. Echter de meeste zijn maar met 1 Amerikaanse stekker.
Wat is handig om te doen? Er komen in totaal 5 van deze LED spots in het plafond. Aan elke spot omvormer een Amerikaans stekker maken? En dan een Amerikaanse stekker blok kopen en die in bijvoorbeeld deze omvormer steken?
Zo ziet de LED omvormer eruit:
/f/image/3yxu2Fx5qqE8qwHQ3nCY2CbD.png?f=fotoalbum_large)
Wellicht zijn er andere Tweakers die hier ervaring mee hebben?
[ Voor 9% gewijzigd door Magnolia op 06-06-2023 10:39 ]
Ontspan.
/f/image/NeqabHUzdyJQi8MQIX7XiLwl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Uyw8eGmumgg1yTohDoNYFmzL.png?f=fotoalbum_large)