Malwarebytes 8gb download via databundel ipv

Pagina: 1
Acties:
  • 613 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LexBant
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 14:22
Ik heb op mijn telefoon Malwarebytes staan, dit als beschermingsmiddel tegen malware. Vanmorgen krijg ik email van mijn telefoonprovider dat er enorm hoog verbruik is geconstateerd. Dit nazoekend blijkt Malwarebytes 8gb aan data op te hebben gesoupeerd. Gecontroleerd; de app staat ingesteld dat database en andere downloads via wifi gaan. Vervolgens een Ticket ingeschoten bij Malwarebytes, ik ben benieuwd of anderen dit ook is overkomen of dat ik hierin alleen ben.

De provider (simyo) is aan het kijken of de enorme rekening kan worden kwijtgescholden, Malwarebytes heb ik inmiddels verwijderd en gaat ook op de pc (doet niet wat verder maar ik ben kwaad) er af zolang dit nog niet is opgelost vanuit Malwarebytes.

Edit: de subreddit Malwarebytes heeft hier al een topic over. Mijn stem aan de vele meerdere aanwezigen toegevoegd.

[ Voor 7% gewijzigd door LexBant op 06-06-2023 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Wat wil je precies met dit topic bereiken? Malwarebytes zal dit gewoon als bug moeten oppikken en met simyo zal je gewoon moeten overleggen over je rekening.

Het enige wat ik je wel kan aanraden: stel even de juiste datalimieten in in de instellingen van je OS (weet niet of je android of iOS gebruikt, maar dat kan vast in allebei). Dat zou iedereen altijd moeten doen, over je limiet heengaan doe je zelden bewust en als je het toch wil kun je die limiet wel uitzetten.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 12:00

Ardana

Mens

Wat is het doel van dit topic? Want ik mis een beetje de discussie-waarde.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LexBant
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 14:22
Sorry, 0 waarde inderdaad. Ik was pislink dat in 2 minuten 10gb aan data er was door gebeukt. Mag wel dicht, excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendak239
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:14
Hoge rekeningen moeten eigenlijk voorkomen kunnen worden door een hard plafond bij provider of op de telefoon. Buiten bundeltarieven zijn trouwens vaak onredelijk hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-10 22:03

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Je kunt vaak in de telefoon ook instellen dat een app geen mobiele data kan/mag gebruiken.

Een virusscanner hoeft niet 100% van de tijd verbonden te zijn met het internet, voor zo ver ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 12:00

Ardana

Mens

In dat geval gaat er 'n slotje op.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.