Ik heb op mijn telefoon Malwarebytes staan, dit als beschermingsmiddel tegen malware. Vanmorgen krijg ik email van mijn telefoonprovider dat er enorm hoog verbruik is geconstateerd. Dit nazoekend blijkt Malwarebytes 8gb aan data op te hebben gesoupeerd. Gecontroleerd; de app staat ingesteld dat database en andere downloads via wifi gaan. Vervolgens een Ticket ingeschoten bij Malwarebytes, ik ben benieuwd of anderen dit ook is overkomen of dat ik hierin alleen ben.
De provider (simyo) is aan het kijken of de enorme rekening kan worden kwijtgescholden, Malwarebytes heb ik inmiddels verwijderd en gaat ook op de pc (doet niet wat verder maar ik ben kwaad) er af zolang dit nog niet is opgelost vanuit Malwarebytes.
Edit: de subreddit Malwarebytes heeft hier al een topic over. Mijn stem aan de vele meerdere aanwezigen toegevoegd.
De provider (simyo) is aan het kijken of de enorme rekening kan worden kwijtgescholden, Malwarebytes heb ik inmiddels verwijderd en gaat ook op de pc (doet niet wat verder maar ik ben kwaad) er af zolang dit nog niet is opgelost vanuit Malwarebytes.
Edit: de subreddit Malwarebytes heeft hier al een topic over. Mijn stem aan de vele meerdere aanwezigen toegevoegd.
[ Voor 7% gewijzigd door LexBant op 06-06-2023 10:22 ]