Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -positief
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 06-06-2023
Hoi allemaal,

Ik heb een Samsung Galaxy S22 Ultra. Sinds een paar dagen dempt de muziek wanneer ik met één tik op het scherm (of aangesloten in de auto, 1 tik op het infotainmentsysteem) naar het volgend nummer ga.

Zodra ik met nog 1 tik naar weer het volgende nummer ga, doet het geluid het weer. En zo verder.

Niet zoveel moeite om terug de lijst in te gaan en aan te klikken wat ik wil beluisteren, maar wel irritant als je aan het rijden bent, want dat kan dan dus niet en dan beluister je enkel de oneven nummers, tenzij je elk nummer gewoon af laat spelen 😂

Ik heb dit ook met andere apps en met het bekijken van video's. Niet alleen met doorgaan naar het volgende nummer of de volgende aflevering, maar ook met vooruitspoelen en terugspoelen met één tik (de 10 sec / 15 sec knop) of het verplaatsen van het bolletje op de tijdbalk om vooruit te spoelen.

Één tik is dus dempen en een tweede tik zorgt weer voor geluid. Waar ligt dit aan? Kon niks vinden in de instellingen op "dempen" behalve "dempen met gebaren", maar dat stond al uit. :?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
Heb je enig idee wanneer dit begonnen is? Of is dit altijd zo geweest?