Hoi!
Ik zoek een?
Smartwatch
Wat is je budget?
Tot 600 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek te luisteren en optioneel als vervanging van mijn klaptelefoon***
Wat heb je zelf al gevonden?
Over de Apple Watch dat deze eigenlijk meer een verlenging is van je iPhone en dus niet of lastig zelfstandig te gebruiken is. Ook lees ik dat je dan een extra multisim abbonement moet afsluiten en ik heb geen behoefte aan die extra onnodige kosten. Ik ben wel erg gecharmeerd over de gebruiksvriendelijkheid van de Apple Watch (heb zelf ook een Macbook).
Garmin... Ik zie zoveel modellen, dat ik daar lastig doorheen kan kijken. Ook lijkt me dat allemaal nogal gefocussed op sport.
Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft er iemand ervaring die uitsluitend een smartwatch als device gebruikt?
Het belangrijkste is dus een goede smartwatch waarmee ik zonder smartphone of Macbook muziek kan luisteren.
Ik zoek een?
Smartwatch
Wat is je budget?
Tot 600 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek te luisteren en optioneel als vervanging van mijn klaptelefoon***
Wat heb je zelf al gevonden?
Over de Apple Watch dat deze eigenlijk meer een verlenging is van je iPhone en dus niet of lastig zelfstandig te gebruiken is. Ook lees ik dat je dan een extra multisim abbonement moet afsluiten en ik heb geen behoefte aan die extra onnodige kosten. Ik ben wel erg gecharmeerd over de gebruiksvriendelijkheid van de Apple Watch (heb zelf ook een Macbook).
Garmin... Ik zie zoveel modellen, dat ik daar lastig doorheen kan kijken. Ook lijkt me dat allemaal nogal gefocussed op sport.
Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft er iemand ervaring die uitsluitend een smartwatch als device gebruikt?
Het belangrijkste is dus een goede smartwatch waarmee ik zonder smartphone of Macbook muziek kan luisteren.
[ Voor 31% gewijzigd door Checkmate op 16-08-2023 23:01 ]