Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-07 19:55

Toppe

Oké ✅

TheVMaster schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 18:04:
[...]

Dat hoeft toch ook niet? Is alleen nodig om die stem te laten genereren.
Ik heb het over stand-by hé :+

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 18:13:
Wat kan ik nou met die stem eigenlijk?
Je kan beter je vrouw die stem laten opnemen, dan kan je je zelf toestemming geven om een vision pro te kopen :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Thuis de kinderen besturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04:51

TheVMaster

Moderator WOS
Toppe schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 18:27:
[...]

Ik heb het over stand-by hé :+
Oowww, ach. Dat is volgens mij ook bedoeld als wekker of als smart scherm, die wil je toch wel gewoon aan de oplader hebben hangen. Daarbij snapt een iPhone best wel dat hij niet continue moet blijven laden. Heb hem altijd aan de stroom en na 1 jaar nooit minder dan 95% batterij, dus het is ook wel een beetje een non-issue volgens mij.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:23
Hoppa 2x El-cheapo MagSafe autolader van de AC-Tion gepromoveerd tot nachtkast oplader en bureau oplader…

Wens voor beta 2: in verticale stand ook mogelijkheid tot standby gebruik ivm makkelijker mijn iPhone oppakken als ik gebeld wordt op het werk

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e-8wt05pEMbj_JdSdYJBgfUSwu0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b5xoAOYJ58aYJvJFSnQkX9bP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oKs_3omlLQWBrpY796epFUZy1AE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/glS00mmDZtFogij2jYWVXbdp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6DVSxK0cCHUYfxwd8khsJ6AyTCY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/USzagdWh83EVNhYdVzqh6AjI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Cardwizard schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 19:19:
Hoppa 2x El-cheapo MagSafe autolader van de AC-Tion gepromoveerd tot nachtkast oplader en bureau oplader…

Wens voor beta 2: in verticale stand ook mogelijkheid tot standby gebruik ivm makkelijker mijn iPhone oppakken als ik gebeld wordt op het werk

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Kost dat? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
@Toppe 7,95 p.s. 🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09:24
Heb er hier ook 2 doen het al een jaar en ook nog eens gewoon 15 watt terwijl een hoop onofficiële 7.5 watt laden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:36
Volgens Action worden ze niet meer verkocht vanwege veiligheid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
Pierre_nr1 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 20:38:
[...]

Kan ze hier gewoon nog vinden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xvQdns6uAESCVPTU5kPbDaopS98=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YONpAzFADLMjQQnz30x5jKUn.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet zeggen dat deze eerst dev beta gewoon opvallend goed is (hier bij mij). Op een hele enkele animatie na die te snel gaat ofzo echt 0 indicatie dat het überhaupt een beta is. Misschien is de strategie wel dat de beta de vroegere public is, en die op termijn helemaal verdwijnt en er alleen “beta” overblijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Pierre_nr1 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 20:38:
[...]

Gebruik de versie zonder zuignap/autohouder (dus alleen de MagSafe wannabe) al heel lang zonder problemen, ik gebruik echter altijd wel originele laders of van een goed merk dus geen action of Alie

Denk dat wel scheelt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Die belangrijke veiligheidswaarschuwing bovenin die afbeelding is trouwens voor een ander product niet de lader 😉

Hier in de winkel ligt het schap er vol mee

[ Voor 4% gewijzigd door Cardwizard op 07-06-2023 21:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-07 13:21
Dennisdn schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 18:29:
[...]

Thuis de kinderen besturen.
Dat werkt bij mij thuis dus niet. Lijkt een verbindingsprobleem want ik bereik ze niet😁

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hoe krijg je die mooie klokken erop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
@TheVMaster als Standby activeert kun je naar links en rechts swipen en ook naar boven en naar beneden en zo kiezen wat je wil zien/leuk vindt om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Cardwizard schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 21:32:
@TheVMaster als Standby activeert kun je naar links en rechts swipen en ook naar boven en naar beneden en zo kiezen wat je wil zien/leuk vindt om te zien
Ohw nice, ik was daar alelen op aan het spelen met de widgets. ff proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

iPhone 14 Pro Max ontgrendeld nu ook in landscape :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-06 13:15
Handig (als dit in NL werkt) al werkt het ook prima om 1 AH account te delen op 2 accounts ;-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g9x23w5Hh2aLwXiFSiDEzxufCrw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qRPmIVYyoDuzSOIeYybRUlQX.jpg?f=fotoalbum_large

iOS 17 Reminders App Can Automatically Sort Your Groceries Into Categories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

robcoenen schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 23:36:
Handig (als dit in NL werkt) al werkt het ook prima om 1 AH account te delen op 2 accounts ;-)
[Afbeelding]

Zie hier, zeker in Nederland, het nut niet van in. Via de appie app ofzo kan je de boodschappen al in een lijst klaar zetten voor de zelfscan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:51
robcoenen schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 23:36:
[Afbeelding]

Tip: gebruik Bring! Kun je lijstjes delen. Notificaties als iemand een boodschapitem toevoegd. En een ander een notificatie sturen vanuit de app dat je bij de appie bent.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:16

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Toppe schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 21:54:
Dat kon toch al lang ? Dat was één van de verbeteringen van de iPhone 14 serie tov de 12 en 13. Ik heb namelijk in mijn auto een magsafe lader in een houdertje en altijd mijn telefoon in landscape erop met Flitsmeister. Ik ergerde me er altijd aan dat mijn iPhone 12 nooit in landscape kon unlocken, maar de 14 Pro die ik nu heb, doet dat prima. En ik draai geen beta's. Mijn 14 Pro draait gewoon de laatste versie van iOS 16.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:01
under accessibility > live speech > turn it on
then under voices you can see your speech profile that you'll be able to select. you won't see it until after the profile has finished creating.

Then you can triple-click the side button, choose live speech, and type in what you want to say.

Toetsenbord Engels moet toegevoegd zijn voordat je je eigen stem kunt selecteren.
Net even getest en het klinkt als een computerstem van mezelf. Best geinig als dit ooit in Nederlands komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
Toppe schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 03:04:
[...]

Zie hier, zeker in Nederland, het nut niet van in. Via de appie app ofzo kan je de boodschappen al in een lijst klaar zetten voor de zelfscan :D
Is ook zo. Mijn vriendin en ik zijn beide ingelogd onder 1 AH account (met dus 1 Bonuskaart) en voegen dagelijks, als we iets op maken, de producten toe aan de Appie werkt. Dat werkt al prima :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:44

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Toppe schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 21:54:
Dat deed het toch altijd al.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Nu online
Voor nu voelt iOS 17 voornamelijk als een QoL update. Autocorrect is beter en soepeler, widgets zijn interactief (handig met scenes in de woning app), Stand-by is een leuke toevoeging.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:25

_AN

Alekz87 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 05:17:
[...]

Tip: gebruik Bring! Kun je lijstjes delen. Notificaties als iemand een boodschapitem toevoegd. En een ander een notificatie sturen vanuit de app dat je bij de appie bent.
Heeft iemand dit al werkend? Ik kan nergens de optie vinden voor 'boodschappen' bij het aanmaken van een lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Toppe schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 03:04:
[...]

Wij gebruiken een gedeeld lijstje voor alle boodschappen (kruitvat, ah/lidl, action etc). Daarnaast kunnen we ook tegen de HomePod mini schreeuwen 'zet X op boodschappenlijstje' en hij voegt het toe. Voor ons is het dus een uitkomst (het gedeelde lijstje in de herinneringen app dan, ik weet niet of we dit nieuwe lijstje gaan gebruiken).

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
_AN schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 08:37:
[...]

Heeft iemand dit al werkend? Ik kan nergens de optie vinden voor 'boodschappen' bij het aanmaken van een lijst.
Het is mij tot op heden ook nog niet gelukt..

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
Als je je primaire taal op Engels zet, dan kan je een groceries list uit de templatelijst kiezen.
Als je daarna terug switcht naar Nederlands, dan hou je die lijst.
Als je dan Engelse namen intikt voegt ie ze goed toe, maar bv "wortels"snapt ie niet --> hij voegt die toe aan een nieuwe categorie "Wine, beer & Spirits".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmuz
Slightly off-topic; Kun je draadloos opladen ergens "throttlen"? Het ding heeft toch de hele nacht de tijd om op te laden. Onnodig om dat met 15 W te doen wat ten koste gaat (schijnt) van de levensduur door opwarming van de accu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-07 18:25
MRE-Inc schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 07:11:
[...]

Dat kon toch al lang ? Dat was één van de verbeteringen van de iPhone 14 serie tov de 12 en 13. Ik heb namelijk in mijn auto een magsafe lader in een houdertje en altijd mijn telefoon in landscape erop met Flitsmeister. Ik ergerde me er altijd aan dat mijn iPhone 12 nooit in landscape kon unlocken, maar de 14 Pro die ik nu heb, doet dat prima. En ik draai geen beta's. Mijn 14 Pro draait gewoon de laatste versie van iOS 16.
Sterker nog, dit is in iOS 16 geïntroduceerd voor iPhone 13 en hoger. Werkt hier op mijn 13 Pro ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 09:16

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Fuwor schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 09:33:
[...]

Sterker nog, dit is in iOS 16 geïntroduceerd voor iPhone 13 en hoger. Werkt hier op mijn 13 Pro ook. :)
Ah wist niet dat het op de 13 ook werkte, die heb ik niet gehad. Vind het bijna Apple onwaardig om zoiets bij het bedenken van unlocken via FaceID, er niet op te komen dat dit ook in landscape gebruikt gaat worden.

Net zoiets als niet-lightning kabels en niet-usb-c kabels dat je altijd moet kijken hoe je de kabel in een apparaat stopt omdat de hoeken van micro-usb afgevlakt zijn. Wie bedenkt zoiets ?

Overigens had ik wel gehoopt dat Apple iets met het keyboard zou doen. Ik vind het standaard keyboard echt een ramp. Geen komma zonder op de 123 toets te drukken. Geen regel met cijfers boven de bovenste rij met letters.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:50
MRE-Inc schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 09:41:
[...]

Net zoiets als niet-lightning kabels en niet-usb-c kabels dat je altijd moet kijken hoe je de kabel in een apparaat stopt omdat de hoeken van micro-usb afgevlakt zijn. Wie bedenkt zoiets ?
Ergens hebben we dit allemaal geleerd:
Afbeeldingslocatie: https://www.melissaanddoug.com/cdn/shop/products/Shape-Sorting-Cube-000575-1-Pieces-Out_ebbb220f-7e4a-4e01-9280-c3ffb86420a7.jpg?v=1666634715&width=670

Maar ik geef toe het niet hoeven te passen en direct er in kunnen doen (eigenlijk nog steeds op 2 manieren mogelijk, in plaats van bijv een barrel jack) is wel veel fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:25

_AN

matthijst schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 09:05:
Als je je primaire taal op Engels zet, dan kan je een groceries list uit de templatelijst kiezen.
Als je daarna terug switcht naar Nederlands, dan hou je die lijst.
Als je dan Engelse namen intikt voegt ie ze goed toe, maar bv "wortels"snapt ie niet --> hij voegt die toe aan een nieuwe categorie "Wine, beer & Spirits".
Thanks. Kortom, het werkt nog niet in het Nederlands. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-07 23:50
remmuz schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 09:30:
[...]

Slightly off-topic; Kun je draadloos opladen ergens "throttlen"? Het ding heeft toch de hele nacht de tijd om op te laden. Onnodig om dat met 15 W te doen wat ten koste gaat (schijnt) van de levensduur door opwarming van de accu.
Is het niet zo dat als je "slim opladen" of iets dergelijks aan hebt staan je iphone dit zelf doet? Hij doet dan pas vlak voor dat je de telefoon normaliter van de oplader haalt m doorladen tot 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:12
Tricto schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 10:36:
[...]

Is het niet zo dat als je "slim opladen" of iets dergelijks aan hebt staan je iphone dit zelf doet? Hij doet dan pas vlak voor dat je de telefoon normaliter van de oplader haalt m doorladen tot 100%.
Als het werkt (met nadruk op als)

Dan ja

Ik kan op 1 hand tellen hoe vaak het op mijn iPhone heeft gewerkt, en dat na bijna 1,5 jaar.

(terwijl op Android dit altijd werkte)

Misschien ligt het aan mijn laad gedrag, maar bij mijn moeder die consistent iedere avond haar telefoon oplaadt, werkt het ook zelden.

Terwijl bij mijn zus het wel bijna altijd werkt en dat met onregelmatige laad momenten, door haar baan en constant op 5G zitten (en haar SE 2022 moet meerdere keren per dag aan de lader)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Nu online
Mizgala28 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 11:05:
[...]

Als het werkt (met nadruk op als)

Dan ja

Ik kan op 1 hand tellen hoe vaak het op mijn iPhone heeft gewerkt, en dat na bijna 1,5 jaar.

(terwijl op Android dit altijd werkte)

Misschien ligt het aan mijn laad gedrag, maar bij mijn moeder die consistent iedere avond haar telefoon oplaadt, werkt het ook zelden.

Terwijl bij mijn zus het wel bijna altijd werkt en dat met onregelmatige laad momenten, door haar baan en constant op 5G zitten (en haar SE 2022 moet meerdere keren per dag aan de lader)
Bij mij werkt het eigenlijk altijd. Ik heb dan wel standaard een wekker aanstaan. Ik zie dan midden in de nacht ook altijd de melding van geoptimaliseerd laden voorbij komen en dan blijft ie hangen op 80%.
Ongeveer 1-2u voor de wekker gaat ie richting de 100%.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Weet iemand met de iOS 17-beta hier of Rotation Lock nu eindelijk wat intelligenter werkt dan gewoon aan of uit? Ik wil het namelijk altijd aan hebben, behalve voor horizontale video.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Tylen schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 07:50:
[...]

Dat deed het toch altijd al.
Is dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

hk12nl schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 08:45:
[...]

Wij gebruiken een gedeeld lijstje voor alle boodschappen (kruitvat, ah/lidl, action etc). Daarnaast kunnen we ook tegen de HomePod mini schreeuwen 'zet X op boodschappenlijstje' en hij voegt het toe. Voor ons is het dus een uitkomst (het gedeelde lijstje in de herinneringen app dan, ik weet niet of we dit nieuwe lijstje gaan gebruiken).
Wij doen alleen Appie, voor de rest halen we alles in Duitsland. Pleuren de kar vol om er thuis achter te komen dat we wat missen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
SgtElPotato schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 11:49:
[...]

Bij mij werkt het eigenlijk altijd. Ik heb dan wel standaard een wekker aanstaan. Ik zie dan midden in de nacht ook altijd de melding van geoptimaliseerd laden voorbij komen en dan blijft ie hangen op 80%.
Ongeveer 1-2u voor de wekker gaat ie richting de 100%.
Hier niet of de wekker nou aan staat of niet.

Niet dat ik het erg vind, maar het valt wel op.

(nu ik er zo aan denk, het werkt wel altijd met mijn Airpods)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Mog schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 12:00:
Weet iemand met de iOS 17-beta hier of Rotation Lock nu eindelijk wat intelligenter werkt dan gewoon aan of uit? Ik wil het namelijk altijd aan hebben, behalve voor horizontale video.
https://forums.macrumors....or-specific-apps.2390795/

Dat werkt wel goed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst

Bedankt, goeie tip, net ook twee opgepikt hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:29

amphora

Websites & Fotografie

Ik wil developer mode aanzetten om AirPods beta te kunnen doen maar die optie zie ik nergens. Zou onder Instellingen -> Privacy en beveiliging moeten staan. Is dat wellicht iets waar wel een betaald developer account voor nodig is?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:18
Bugje gevonden denk ik.
Nummers die ik met mijn zakelijke lijn bel staan niet als zakelijk in de recent gebeld lijst.
Iemand anders dit ook al opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
amphora schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 16:02:
Ik wil developer mode aanzetten om AirPods beta te kunnen doen maar die optie zie ik nergens. Zou onder Instellingen -> Privacy en beveiliging moeten staan. Is dat wellicht iets waar wel een betaald developer account voor nodig is?
Apple Releases Beta Firmware Update for AirPods
The new firmware is limited to developers at the current time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
Ik ben benieuwd of automatische app-updates eindelijk werken in iOS 17. Volgens mij bestaat deze functie al 10+ jaar en ik kan mij niet herinneren dat het ooit gewerkt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:51
robcoenen schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 16:29:
Ik ben benieuwd of automatische app-updates eindelijk werken in iOS 17. Volgens mij bestaat deze functie al 10+ jaar en ik kan mij niet herinneren dat het ooit gewerkt heeft.
Het werkt alleen ik snap nooit wanneer het update.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Werkt wel maar kan soms een week duren voordat een update daadwerkelijk automatisch geïnstalleerd is.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

De ios17 beta ook alleen hoef je niet meer een betalende developer te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij gaat het ook nooit vanzelf. Maar heel af en toe pak ik de telefoons van m’n ouders om alles even te checken en door te lopen of alles nog goed staat (preventief onderhoud). En dan valt me altijd wel op dat ze aardig bij zijn met app-updates terwijl ze überhaupt geen idee hebben waar dat staat, laat staan zelf updaten. Wellicht gaat het automatisch updaten gewoon heel erg laat na een week of wat. Zijn wij niet geduldig genoeg voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Heb 'm hier wel.
Instellingen - privacy - ontwikkelaarmodus (2e van onderen)
En dan
Instellingen - ontwikkelaar - prerelease beta firmware (3e van onderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

matthijst schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 16:51:
[...]

Heb 'm hier wel.
Instellingen - privacy - ontwikkelaarmodus (2e van onderen)
En dan
Instellingen - ontwikkelaar - prerelease beta firmware (3e van onderen)
Heb jij een betaald developer account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-07 20:37
Gaat alleen als je via xcode op je Mac ofzo hiervoor hebt aangemeld denk ik.

Dus niet gewoon geupdate als niet-ontwikkelaar

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Snakefoodjah schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 17:14:
[...]

Gaat alleen als je via xcode op je Mac ofzo hiervoor hebt aangemeld denk ik.

Dus niet gewoon geupdate als niet-ontwikkelaar
Ik heb inderdaad zojuist Xcode geïnstalleerd en gestart terwijl iPhone met kabel was verbonden en inderdaad, nu kan ik developer mode aan zetten. Geen betaald account of iets dergelijks nodig.

[ Voor 5% gewijzigd door amphora op 08-06-2023 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-07 20:37
amphora schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 17:15:
[...]

Ik heb inderdaad zojuist Xcode geïnstalleerd en gestart terwijl iPhone met kabel was verbonden en inderdaad, nu kan ik developer mode aan zetten. Geen betaald account of iets dergelijks nodig.
Ikzelf heb spijtig genoeg geen Mac dus na. AirPods niet update. :-(

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
amphora schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 17:07:
[...]

Heb jij een betaald developer account?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:33
Mocht iemand z’n AirPods hebben ge-update, zou je dan kunnen kijken of er een kleine delay zit in het geluid? Merkte vanmorgen bij YouTube dat het niet helemaal lekker liep. Erg minimaal maar wel storend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Allemachtig, maar mijn Personal Voice is ook eindelijk klaar. Ding heeft bijna 48u nodig gehad (maar goed, hij mocht ook niet helemaal opgeladen zijn tijdens het verwerken begreep ik), dat was hij dus wel de hele tijd gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22:25
TheVMaster schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 21:40:
Allemachtig, maar mijn Personal Voice is ook eindelijk klaar. Ding heeft bijna 48u nodig gehad (maar goed, hij mocht ook niet helemaal opgeladen zijn tijdens het verwerken begreep ik), dat was hij dus wel de hele tijd gisteren.
Veel vereisten om een stem te produceren, bij mij staat het nog steeds op 0% zelfs na een nachtje.
Ik zal dan maar even snel mijn iPhone batterij leeg laten lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
AppleFan2007 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 21:45:
[...]

Veel vereisten om een stem te produceren, bij mij staat het nog steeds op 0% zelfs na een nachtje.
Ik zal dan maar even snel mijn iPhone batterij leeg laten lopen.
De eerste nacht was hij tot 39% gekomen, vanmorgen was hij 81% en toen hoorde ik dus dat je batterij niet 100% vol mocht zijn. Vanavond had hij relatief snel de laatste 20% gefixt.

Vind het wel creepy klinken trouwens, ook al hoor je ook wel dat het niet mijn echte stem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-07 15:02
Weet iemand toevallig welke stand Apple gebruikt op de promo foto voor Standby? Dit lijkt niet op één van die Belkin magsafe stands die ze zelf nog verkopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wl0_nAEQLeu0nf91Fp10pbOF2Mo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DyNBnUb3nmJx96kcAUvzYx6V.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
Extraxyz schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:04:
Weet iemand toevallig welke stand Apple gebruikt op de promo foto voor Standby? Dit lijkt niet op één van die Belkin magsafe stands die ze zelf nog verkopen.

[Afbeelding]
Het lijkt veel op dit product die in hun webshop staat.

https://www.apple.com/nl/...dock%26fh%3D458e%252B45e3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
TheVMaster schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 21:56:
Vind het wel creepy klinken trouwens, ook al hoor je ook wel dat het niet mijn echte stem is.
Maar andersom: je hoort wel dat jij het bent.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-07 15:09
Omdat ik met de oude iphone/watch lader de standby functie niet kon gebruiken maar een nieuwe geprint,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K2ktQmiiPal2wlLzGHrmtWtKBTM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bh9Ziuclev6SuzU0v8n661Op.jpg?f=fotoalbum_large

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
matthijst schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 00:59:
[...]

Maar andersom: je hoort wel dat jij het bent.
Ja, zeker wel. Mijn vrouw keek ook heel verbaasd toen ik het liet horen. En laten we niet vergeten, dit is een eerste ‘probeersel’ in een beta. Over een half jaar (of een jaar) is dit niet meer van echt te onderscheiden en we kunnen dit gewoon lokaal op de telefoon genereren. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Plisson schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 18:31:
Mocht iemand z’n AirPods hebben ge-update, zou je dan kunnen kijken of er een kleine delay zit in het geluid? Merkte vanmorgen bij YouTube dat het niet helemaal lekker liep. Erg minimaal maar wel storend.
Heb de bèta firmware op m’n AirPods Pro 2 en een filmpje geprobeerd op YouTube en die leek in sync met mondbeweging in ieder geval.

Eerste indruk van de nieuwe adaptive mode is positief trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Geinig modus.
Dat muten bij praten is ook leuk verzonnen. Moet je alleen niet meezingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

bing69 schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 07:52:
Omdat ik met de oude iphone/watch lader de standby functie niet kon gebruiken maar een nieuwe geprint,

[Afbeelding]
Deel je de STL ook?😏

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

SidewalkSuper schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 16:27:
Bugje gevonden denk ik.
Nummers die ik met mijn zakelijke lijn bel staan niet als zakelijk in de recent gebeld lijst.
Iemand anders dit ook al opgevallen?
Dit bedoel je?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EMO-I38wgJV8t36pzSFlEGoHk0A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uAcsfR11Bf7N1QNkRb1WOPBK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-07 15:09

Bing

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

matthijst schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 13:29:
Geinig modus.
Dat muten bij praten is ook leuk verzonnen. Moet je alleen niet meezingen :P
Ik had het eerst niet door, kantoorgenoot begon tegen me te praten en alsof het natuurlijk was kon ik gesprek voeren (had niet door dat volume was aangepast), na gesprek dacht ik, hé, wat staat de muziek zacht en ik handmatig harder zetten en toen hadden de AirPods ook door dat gesprek was afgelopen en ging muziek iets te hard ineens :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Grappige bug gemeld net: Flitsmeister wil niet helemaal afsluiten. Hij blijft in het Dynamic Island, en erop drukken opent ie weer, terwijl ie op de achtergrond was afgesloten. Alleen toestel uitzetten haalt hem weg.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x1a4XYqsFKqzZu48Q2WpwHJZb88=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NCu124xXnYNrdaSLSmJFCWwz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:18
Ja bij mij klopt het niet altijd en verschilt het logischerwijs tussen Prive of Zakelijk. Kan nog niet de vinger erop leggen wat er precies fout gaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
Dennisdn schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 16:05:
Grappige bug gemeld net: Flitsmeister wil niet helemaal afsluiten. Hij blijft in het Dynamic Island, en erop drukken opent ie weer, terwijl ie op de achtergrond was afgesloten. Alleen toestel uitzetten haalt hem weg.

[Afbeelding]
Zou zoveel makkelijker zijn als je een app echt kon killen (also Apple, app cache kunnen legen zou fijn zijn).

Nou herstart een iPhone vrij snel, maar ik heb in het verleden met paar apps issues gehad (lag aan betreffende apps zelf overigens)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mizgala28 schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 17:14:
[...]

Zou zoveel makkelijker zijn als je een app echt kon killen (also Apple, app cache kunnen legen zou fijn zijn).

Nou herstart een iPhone vrij snel, maar ik heb in het verleden met paar apps issues gehad (lag aan betreffende apps zelf overigens)
Je kunt een app killen, uit het multitask window omhoog swipen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Afbeelding]
Ja hier ook idd. Maar sluiten vanuit multitask lost het hier wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 17:21:
[...]

Ja hier ook idd. Maar sluiten vanuit multitask lost het hier wel op.
Als ik hem vanuit multitask sluit dan lijkt ie te sluiten en weg te zijn, maar blijft de app in dynamic island staan, en na een tijdje vanuit Flitsmeister de melding: je staat stil we hebben hem gestopt. Dus hij blijft ergens hangen. Ach, tot nu toe alleen dit soort kleine dingetjes. Komt vast snel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 17:26:
[...]

Als ik hem vanuit multitask sluit dan lijkt ie te sluiten en weg te zijn, maar blijft de app in dynamic island staan, en na een tijdje vanuit Flitsmeister de melding: je staat stil we hebben hem gestopt. Dus hij blijft ergens hangen. Ach, tot nu toe alleen dit soort kleine dingetjes. Komt vast snel goed.
Ooh dat is hier niet maar heb pas een paar keer gereden. Dus misschien komt het nog 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Donstil schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 17:20:
[...]

Je kunt een app killen, uit het multitask window omhoog swipen.
Dat killed een app?

Dan was er toen grondig wat mis met Youtube en mijn bank app dat ik mijn telefoon moest herstarten (was vorig jaar net na iOS 16 update, maar werd snel opgelost via app update)

bij Android kill je een app volledig via de App info menu en dan “nu stoppen”, ik dacht altijd dat omdat iOS zoiets vergelijkbaars niet had, je geen app kon killen

Weer wat geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

SidewalkSuper schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 16:30:
[...]

Ja bij mij klopt het niet altijd en verschilt het logischerwijs tussen Prive of Zakelijk. Kan nog niet de vinger erop leggen wat er precies fout gaat
Hier klopt hij perfect. Maar dit zijn allemaal uitgaande gesprekken, inkomende heb ik zelden tot nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 17:26:
[...]

Mijn springboard crashed wel als ik dat doe overigens, daarna wel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Nu online

[Afbeelding]
Ook een paar keer gehad met het unlock symbooltje. Ik kan hem dan wel naar binnen schuiven in het DI en dan is ie verborgen, maar ook weer uitschuiven. Een unlock lost het weer op.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoSugar
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik vraag me toch echt af hoe vernieuwend de iPhone 15 gaat zijn, ik kan dit keer niet veel uit ios halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Nu online
Mis trouwens wel de melding dat ‘deze iPhone nog gevonden kan worden als ie is uitgeschakeld’.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

SgtElPotato schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 20:24:
Mis trouwens wel de melding dat ‘deze iPhone nog gevonden kan worden als ie is uitgeschakeld’.
Deze? ;).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-4xYOVWzKuGlI0RWpCYAjcVsO3c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/BhksMGo1eN8CywOguP4rqYYi.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Nu online
Ik zie alleen dit nog maar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dx7q_T16_A4lygeN2PVREVghrQQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/B2hPOm665GYQvjiQeMUiZbf9.png?f=fotoalbum_large

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
Heb je dit niet toevallig uit staan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o7_Z8WBvO8JUgIR3cVaP3aP5f6o=/x800/filters:strip_exif()/f/image/LoNzgn3KgoChkcYXHq8NZXUu.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Nu online
DannyBevers schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 21:38:
[...]

Heb je dit niet toevallig uit staan?

[Afbeelding]
Nee staat allemaal aan! Zal wel een bug zijn! Even de volgende bèta’s afwachten en anders opnieuw instellen..

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Laatst online: 08:26
Vraagje: als ik iOS 17 beta installeer, blijft mijn telefoon nog wel back-ups maken via iCloud? Mocht er ooit iets gebeuren: wil ik nog wel bij mijn meest recente iCloud back up willen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
turkeyhakan schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 11:44:
Vraagje: als ik iOS 17 beta installeer, blijft mijn telefoon nog wel back-ups maken via iCloud? Mocht er ooit iets gebeuren: wil ik nog wel bij mijn meest recente iCloud back up willen
Je toestel maakt backups alleen die zijn niet te gebruiken op iOS 16.x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Laatst online: 08:26
Donstil schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 12:15:
[...]

Je toestel maakt backups alleen die zijn niet te gebruiken op iOS 16.x
Ah, top! Dus mocht er iets gebeuren met mijn primary device op iOS 17, kan ik nog altijd herstellen middels een back-up die op iOS 17 beta is gemaakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
turkeyhakan schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 13:05:
[...]

Ah, top! Dus mocht er iets gebeuren met mijn primary device op iOS 17, kan ik nog altijd herstellen middels een back-up die op iOS 17 beta is gemaakt?
Zolang je op iOS17 blijft wel inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Thx voor de tip! Ook eentje gehaald. Blijft hij bij jou zitten met de zuignap? Op mijn houten nachtkastje werkte dat helaas niet dus nu opgelost met dubbelzijdig tape 😄

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel onwijs irritant dat de iPhone ongevraagd alle video en audio over AirPlay gooit.

Jullie dat ook?

Pagina: 1 ... 4 ... 30 Laatste