Lekker zijn is een gave :)
De enige SU topic waarin nog niet gereageerd is, is van 32 minuten geleden. Wat is het probleem dan?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Vroeg het me gewoon af. Ivm dat ik net een hele waslijst zag?
No offense, maar net zoals Exirion zei, als er wat staat wil nog niet zeggen dat we er niet mee bezig zijn hoor. En in bijna alle topics is al gereageerd, meaning dat we het gezien hebben.
Niet als je al gaat piepen als er een half uurtje even niet opgelet wordt. Ik heb zelf ook veel in SU gepost, maar je kunt niet verwachten dat er continu iemand is die alles meteen oplost.Op zondag 02 september 2001 21:03 schreef Smoothy_ het volgende:
Je word er iig niet geliefd van
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
wat ik nogmaal zeg is dat toen ik dit topic opende er nog niet gereageerd was toen dit topic er was werd er een minuut later in behandeling genoemne maar sluit dit topic maarOp zondag 02 september 2001 21:05 schreef Phreak het volgende:
No offense, maar net zoals Exirion zei, als er wat staat wil nog niet zeggen dat we er niet mee bezig zijn hoor. En in bijna alle topics is al gereageerd, meaning dat we het gezien hebben.
i know, i know.Op zondag 02 september 2001 21:05 schreef Exirion het volgende:
[..]
Niet als je al gaat piepen als er een half uurtje even niet opgelet wordt. Ik heb zelf ook veel in SU gepost, maar je kunt niet verwachten dat er continu iemand is die alles meteen oplost.
They made me do it.
In dat geval kun je ook een ICQ message naar je favoriete mod sturen. Mij bijvoorbeeldOp zondag 02 september 2001 21:07 schreef lordspacie het volgende:
wat ik nogmaal zeg is dat toen ik dit topic opende er nog niet gereageerd was toen dit topic er was werd er een minuut later in behandeling genoemne maar sluit dit topic maar
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()