Betonplaten isoleren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nienkek
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 10-06-2023
Mijn vraag is of betonplaten met ronde gaten binnenin een beloopbaar glasunit kunnen dragen door een hoekstaal frame daaraan te schroeven? De mogelijkheid van een stalen hoekprofiel met een aangelast stalen ligger zodat er bovenop de plaat geschroefd kan worden, wordt afgeraden vanwege kromtrekken van de aangepaste plaat. Zijn er mensen die advies kunnen geven?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:50

Cheezus

Luiaard

Ja.

Of misschien ook niet. Het zal helpen om het probleem duidelijker uit te leggen en wat tekeningen erbij te voegen wat de situatie precies is en wat je wil bereiken want dat is nu niet duidelijk (isoleren? Een betonplaat met gaten? Een glasunit?).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12:57
Ik denk niet dat er nog iemand reageren gaat die snapt wat je bedoelt zonder foto's of tekeningen ofzo.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nienkek
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 10-06-2023
Het gaat om een kanaalplaat. Ik vraag me af of ik die ronde gaten alsnog kan dichten. Ik zag doppen die voor plaatsing gebruikt moeten worden. Dat kan dus niet meer. Is er een andere manier?
Er zitten grote gaten in ten behoeve van een lichtstraat. Nu willen we 1 gat dichtzetten en een ander gat met beloopbaar glas dichtzetten. Kan dit met een kanaalplaat als vloer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 17:18
Echt niemand gaat weten wat je wilt of de moeite doen daar op te gokken.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa