Op dit moment heb ik een goed betaalde baan (consultancy) maar daarbij hoort ook een hoge werkdruk (lange dagen, veel reistijd). Doordat er op privé gebied ontwikkelingen zijn weet ik zeker dat ik dat niet heel lang ga volhouden op deze manier. Ik ben dus op zoek naar een baan waarbij mijn werkdruk verminderd.
Om dit te kunnen bereiken zal ik:
Ik heb wel het idee dat demotie een negatief imago heeft. Voor mijn gevoel is iedereen altijd bezig met het verkrijgen van meer salaris i.p.v. minder voor een lagere werkdruk.
Is het volgens jullie terecht dat demotie een slecht imago heeft? En zijn er tweakers die dezelfde route hebben afgelegd als ik nu van plan ben? Wat zijn jullie ervaringen?
Om dit te kunnen bereiken zal ik:
- Een vaste werkgever moeten zoeken in de buurt, zonder dat ik naar klanten hoef te reizen, want dan heb ik minder of geen reistijd
- Een baan met een takenpakket op lager niveau
- Salaris
- Leaseauto
Ik heb wel het idee dat demotie een negatief imago heeft. Voor mijn gevoel is iedereen altijd bezig met het verkrijgen van meer salaris i.p.v. minder voor een lagere werkdruk.
Is het volgens jullie terecht dat demotie een slecht imago heeft? En zijn er tweakers die dezelfde route hebben afgelegd als ik nu van plan ben? Wat zijn jullie ervaringen?
[ Voor 0% gewijzigd door Jeffrey op 05-06-2023 13:59 . Reden: typefout ]