Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoshuaO038
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 13:20
Mijn vraag
Ik krijg wel een NL-Alert, maar geen geluid erbij bij Niet Storen. Hoe moet ik dit oplossen?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9tVxAy9wZzUS-l0hWJ0QPly8g2A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ASe3KAwa4righBtru9OxNbNS.jpg?f=fotoalbum_large

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung S10e

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
NL Alert uitzonderen bij Niet Storen.

Alle reacties

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:20

DataGhost

iPL dev

Ehhhh, ja open deur maar je hebt "Stil" gekozen? Dat wil je denk ik gewoon op "Melding" hebben staan.

Staat verder trouwens je volume wel goed voor alle verschillende zaken? Instellingen -> geluid -> volume, daar heb je een aantal sliders staan.

[ Voor 42% gewijzigd door DataGhost op 05-06-2023 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Ik zie daar de keuze tussen Melding en Stil, is dit niet gewoon een kwestie van Melding selecteren?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoshuaO038
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/33hp6OZhZM5bTDBbyc-CJgatHsw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/81yi2m08Gc0YPWm74L759zP8.jpg?f=fotoalbum_large

Welk meldingsgeluid moet ik dan kiezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:54

Tazzios

..

.... welke je zelf wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-05 21:47
Viel me gisteren ook op.
Ik heb altijd een stil profiel, maar het was de eerste keer dat ik wel de melding, maar geen geluid kreeg...?!

Ik heb altijd aangenomen dat een dergelijke alert-melding de geluidsinstellingen negeerde?!

Het geluid van de NLalert welke er altijd klonk, is ook geen standaard geluid wat ik kan kiezen op mn Android?

(Normaal hoor je dan ook bij vrijwel iedereen om je heen met een mobiel hetzelfde alarm geluid.
Gisteren was ik in de supermarkt, veel mensen om me heen, heb niks gehoord)

[ Voor 41% gewijzigd door GeeEs op 06-06-2023 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoshuaO038
@Tazzios : maar dan krijg ik toch niet dat alarmgeluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 15:54

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

En dit is dus typisch de reden dat ik nog pleit voor het oude luchtalarm. Dat werkt tenminste op bizar veel plekken. Ja, onderhoud kost X miljoen tot 2035 ofzo. Maar da's nog geen euro per jaar per persoon ofzoiets. Blijf het idioot vinden dat ze dat weg willen doen.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-05 18:23

Jimbolino

troep.com

NeFoRcE schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:18:
En dit is dus typisch de reden dat ik nog pleit voor het oude luchtalarm. Dat werkt tenminste op bizar veel plekken. Ja, onderhoud kost X miljoen tot 2035 ofzo. Maar da's nog geen euro per jaar per persoon ofzoiets. Blijf het idioot vinden dat ze dat weg willen doen.
Heb liever NL Alert, zie je gelijk wat er aan de hand is

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 15:54

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Jimbolino schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:23:
[...]

Heb liever NL Alert, zie je gelijk wat er aan de hand is
Ik bedoelde ook meer een hybrid :) dus beide systemen.

Maar we gaan offtopic.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:20

DataGhost

iPL dev

GeeEs schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:02:
Viel me gisteren ook op.
Ik heb altijd een stil profiel, maar het was de eerste keer dat ik wel de melding, maar geen geluid kreeg...?!

Ik heb altijd aangenomen dat een dergelijke alert-melding de geluidsinstellingen negeerde?!

Het geluid van de NLalert welke er altijd klonk, is ook geen standaard geluid wat ik kan kiezen op mn Android?

(Normaal hoor je dan ook bij vrijwel iedereen om je heen met een mobiel hetzelfde alarm geluid.
Gisteren was ik in de supermarkt, veel mensen om me heen, heb niks gehoord)
Ik zou dan toch naar je volume-instellingen gaan kijken. Ik vond hem minder luid dan normaal gisteren maar ik had dan ook zowel mijn systeem- als alarmvolume op half staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-05 21:47
DataGhost schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:36:
[...]

Ik zou dan toch naar je volume-instellingen gaan kijken. Ik vond hem minder luid dan normaal gisteren maar ik had dan ook zowel mijn systeem- als alarmvolume op half staan.
Ik ga het eens checken ja... Normaal hoor je dat supergoed en is een herkenbaar aparte alarmtoon.
Maar het viel me echt op. Normaal hoor je minstens bij een paar mensen of collega's dat ding ook afgaan. Nu niks. Bij niemand om me heen.

Edit: Heb net gekeken, alles staat aan, had zelf in ieder geval ook nooit bewust iets anders ingesteld in deze opties. Eerste keer dat ik in dat menu zat ook volgens mij.
Het NL alert geluid was bij mij ook altijd hard/echt doordringend/niet te missen zegmaar. Hetzelfde geluid wat je bij vrijwel iedereen dan hoort.
Het was nu echt doodstil, dus ook bij de mensen om me heen... Behalve dan het echte luchtalarm, dat hoorde ik (natuurlijk) wel...

Apparaat dat ik gebruik: pixel 6
Normaliter komen alarmen wel door de do-not-disturb functie.

[ Voor 64% gewijzigd door GeeEs op 06-06-2023 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veelineen
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 25-06-2023
Hier op samsung s10+ geen geluid, samsung a52 wel geluid, zelfde dnd instellingen, zelfde geluidinstellingen, zelfde noodwaarschuwingsinstellingen. S10 is android 12, a52 android 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veelineen
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 25-06-2023
Ander verschil : s10 is met dual sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:09
veelineen schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 09:05: