Vraag
Alle reacties
Staat verder trouwens je volume wel goed voor alle verschillende zaken? Instellingen -> geluid -> volume, daar heb je een aantal sliders staan.
[ Voor 42% gewijzigd door DataGhost op 05-06-2023 13:12 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik heb altijd een stil profiel, maar het was de eerste keer dat ik wel de melding, maar geen geluid kreeg...?!
Ik heb altijd aangenomen dat een dergelijke alert-melding de geluidsinstellingen negeerde?!
Het geluid van de NLalert welke er altijd klonk, is ook geen standaard geluid wat ik kan kiezen op mn Android?
(Normaal hoor je dan ook bij vrijwel iedereen om je heen met een mobiel hetzelfde alarm geluid.
Gisteren was ik in de supermarkt, veel mensen om me heen, heb niks gehoord)
[ Voor 41% gewijzigd door GeeEs op 06-06-2023 13:10 ]
Professioneel Heftruck Syndroom
Heb liever NL Alert, zie je gelijk wat er aan de hand isNeFoRcE schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:18:
En dit is dus typisch de reden dat ik nog pleit voor het oude luchtalarm. Dat werkt tenminste op bizar veel plekken. Ja, onderhoud kost X miljoen tot 2035 ofzo. Maar da's nog geen euro per jaar per persoon ofzoiets. Blijf het idioot vinden dat ze dat weg willen doen.
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Ik bedoelde ook meer een hybridJimbolino schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:23:
[...]
Heb liever NL Alert, zie je gelijk wat er aan de hand is
Maar we gaan offtopic.
Professioneel Heftruck Syndroom
Ik zou dan toch naar je volume-instellingen gaan kijken. Ik vond hem minder luid dan normaal gisteren maar ik had dan ook zowel mijn systeem- als alarmvolume op half staan.GeeEs schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:02:
Viel me gisteren ook op.
Ik heb altijd een stil profiel, maar het was de eerste keer dat ik wel de melding, maar geen geluid kreeg...?!
Ik heb altijd aangenomen dat een dergelijke alert-melding de geluidsinstellingen negeerde?!
Het geluid van de NLalert welke er altijd klonk, is ook geen standaard geluid wat ik kan kiezen op mn Android?
(Normaal hoor je dan ook bij vrijwel iedereen om je heen met een mobiel hetzelfde alarm geluid.
Gisteren was ik in de supermarkt, veel mensen om me heen, heb niks gehoord)
Ik ga het eens checken ja... Normaal hoor je dat supergoed en is een herkenbaar aparte alarmtoon.DataGhost schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:36:
[...]
Ik zou dan toch naar je volume-instellingen gaan kijken. Ik vond hem minder luid dan normaal gisteren maar ik had dan ook zowel mijn systeem- als alarmvolume op half staan.
Maar het viel me echt op. Normaal hoor je minstens bij een paar mensen of collega's dat ding ook afgaan. Nu niks. Bij niemand om me heen.
Edit: Heb net gekeken, alles staat aan, had zelf in ieder geval ook nooit bewust iets anders ingesteld in deze opties. Eerste keer dat ik in dat menu zat ook volgens mij.
Het NL alert geluid was bij mij ook altijd hard/echt doordringend/niet te missen zegmaar. Hetzelfde geluid wat je bij vrijwel iedereen dan hoort.
Het was nu echt doodstil, dus ook bij de mensen om me heen... Behalve dan het echte luchtalarm, dat hoorde ik (natuurlijk) wel...
Apparaat dat ik gebruik: pixel 6
Normaliter komen alarmen wel door de do-not-disturb functie.
[ Voor 64% gewijzigd door GeeEs op 06-06-2023 16:18 ]
En is er verschil in de provider?veelineen schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 09:05:
Ander verschil : s10 is met dual sim