• Carina1961
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 05-06-2023
Goedemiddag allemaal

Wij hebben sinds 2 jaar zonnepanelen van Huawei en de app fusionsolar. Nu is het bedrijf van de installateur opgedoekt en hij is nergens te vinden meer. Ik kan niet meer in de app. En kan ook niet meer mijn wachtwoord resetten omdat de installateur niet meer bestaat. Is er een manier om weer in de app te komen? Alvast bedankt.

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Je zou even een mailtje kunnen sturen naar Huawei Europa.

Of via de app een installatie account aanvragen en het systeem resetten en opnieuw aanmelden.

https://solar.huawei.com/en/service-support/tsc

[ Voor 14% gewijzigd door jack zomer op 05-06-2023 13:18 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Carina1961 schreef op maandag 5 juni 2023 @ 12:41:
Goedemiddag allemaal

Wij hebben sinds 2 jaar zonnepanelen van Huawei en de app fusionsolar. Nu is het bedrijf van de installateur opgedoekt en hij is nergens te vinden meer. Ik kan niet meer in de app. En kan ook niet meer mijn wachtwoord resetten omdat de installateur niet meer bestaat. Is er een manier om weer in de app te komen? Alvast bedankt.
op het kastje van je omvormer (zijkant) staat je gebruiksnaam en wachtwoord op. vanaf daar kan je alles resetten als het goed is.

• WillemP22
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 16:13
Hallo,

Heeft hier iemand ervaring met de export-limiet die je in de Huawei kunt instellen?

We hebben een bestaand systeem met een 17 ktl…die op enig moment een export limiet mee krijgt van diezelfde 17 kW. Dat bereikt ie nooit, want het verbruik is in standby al 12kW.
Later komen er een paar omvormers bij waardoor deze limiet af en toe bereikt zal worden. Geen probleem; middels de DTU666 smart power sensor kun je het meten en in fusionsolar is het in te stellen.
Vraag is nu: hoe snel kan die huawei omvormer reageren op de data van de smart power sensor, want ik vermoed dat je het veel lager moet instellen om veilig onder die export limiet te blijven opereren.
Graag advies

[ Voor 3% gewijzigd door WillemP22 op 15-07-2023 09:21 ]

• Skipper-93
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-11 16:28
@WillemP22 In de parameters van de omvormer kun je instellen hoeveel % per seconde het vermogen mag veranderen. Dat is standaard meen ik 125%/s.
De reactie snelheid hangt voor de rest af van de verversingssnelheid van de DTU666.
Zelf heb ik alleen ervaring met een Smartlogger2000 in combinatie met een Eastron SDM120CTM. Die ververst iedere seconde.

PVOutput / Wind Turbine Live Camera