Bij de webshop van
Dat de verzendkosten voor eigen rekening komen lijkt me redelijk.
Nu komt de webshop met een retouradres in Polen. Dat is in plaats van +/- 7 euro al snel het driedubbele. Kan dit zomaar? Dat was mij ook niet duidelijk bij het plaatsen van de bestelling. En als het al wel in de algemene voorwaarden zou staan, dan nog: kan dit zomaar? Want dan kun je als webshop mooi onder het retourrecht uitkomen door gewoon een 'return address' te maken in Polen of nog verder.
Members only:
heb ik iets gekocht. Gewoon een NL zending lijkt me. Afzender is ook NL. Na aankomst heb ik toch besloten voor een ander type te gaan. Ik wil het product ongeopend retour sturen.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Dat de verzendkosten voor eigen rekening komen lijkt me redelijk.
Nu komt de webshop met een retouradres in Polen. Dat is in plaats van +/- 7 euro al snel het driedubbele. Kan dit zomaar? Dat was mij ook niet duidelijk bij het plaatsen van de bestelling. En als het al wel in de algemene voorwaarden zou staan, dan nog: kan dit zomaar? Want dan kun je als webshop mooi onder het retourrecht uitkomen door gewoon een 'return address' te maken in Polen of nog verder.
[ Voor 0% gewijzigd door Yorinn op 05-06-2023 12:04 . Reden: Naam winkel in mo-tags gezet ]
SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - PM voor Tibber Refferal