[iPhone] Sommige websites laden half/traag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-06 02:49
Sinds al een aantal jaren en dus verschillende iOS versies en verschillende (nieuwe) iPhones heb ik een rare bug in Safari. Als ik naar bepaalde websites ga die hetzelfde "format" gebruiken laden pagina's tijdens het scrollen niet of in ieder geval heel erg traag. Het gaat om de websites: Musicradar.com, Guitarworld.com, Techradar.com, Tomsguide.com en nog een paar andere.

Ik heb al wel een keer de adblockers gedeinstalleerd of een andere geprobeerd, maar het probleem blijft bestaan. Het enige wat ik nog niet heb gedaan is een iPhone geheel helemaal resetten, omdat ik geen zin heb om alle instellingen/apps opnieuw te laden dus ik zet altijd een backup terug vanuit iCloud. Refreshen helpt soms een beetje, maar dan blijft die ergens anders op de pagina wel weer hangen.

De website laadt altijd gewoon, maar zodra ik ga scrollen stopt die er gewoon mee (kan wel verder scrollen, maar blijft enkel een wit scherm), en soms pas na 20 tot 80 seconden laadt de pagina verder. Erg vervelend als ik snel even wat wil opzoeken, omdat nogal veel website dit format gebruiken. Zie voorbeeld hieronder:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TEIFBAFCacFAZncU4PHgTR9A5Vs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dpU4f4dJGjCLy96l7b9IBMIZ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RxcFADoE6Q-qhWASgefjPIHjdYU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EWcwUzVwEO4HkT4NzcWbllY9.png?f=fotoalbum_large

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Om er zeker van te zijn dat de oorzaak zich op jouw telefoon bevindt: wat is het gedrag op andere devices? Andere devices zijn: zowel iPhones (liefst zo vergelijkbaar mogelijke configuraties) als niet iPhones/niet iOS.

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-06 02:49
Ik heb hetzelfde gedrag enkel op mijn iPhone gezien (verschillende iPhones gehad; 12 mini, 13 en nu de 14 Pro) en niet in iOS op mijn iPad en niet op mijn MacOS. Ik zal het eens op de iPhone van mijn vrouw proberen (waarbij dus niet mijn backup is terug gezet, maar die wel binnen hetzelfde netwerk fungeert, hoewel het probleem zich ook voordoet bij 4G/5G op twee verschillende netwerken).