Hulp nodig bij Bluetooth speaker

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolkejan
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-03-2024
Hoi,

Kunnen jullie mij helpen bij het vinden van een geschikte bluetooth speaker? Mochten jullie eigen ervaringen hebben met de genoemde producten, of andere tips hebben - heel graag!

Ik zoek een?
Portable bluetooth speaker (spatwater dicht)

Wat is je budget?
Ongeveer 50 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
In de tuin en op de camping voor muziek luisteren.

Wat heb je zelf al gevonden?
JBL Go 2
Tribit xsound Go
Anker Soundcore 3

JBL bekend merk, goede reviews. Lage accuduur vergeleken met de andere 2. Andere 2 gevonden via Google en Bol.com, alleen onbekende merken en kan er weinig over vinden. Reviews zijn positief maar mijn ervaring met Bol.com is daar wisselend over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:04

FeaR

In GoT we trust

Koopadvies doen we in Beeld en geluid koopadvies, ik verhuis het topic die kant op: AUD > BGK

Qua merken, Soundcore is niets mis mee. Anker maakt over het algemeen goede producten voor het geld (USB kabels van hen zijn ook alom goed bevonden). Ik zie dat de prijzen nu wel wat omhoog zijn gegaan. Mijn Soundcore Motion+ was toentertijd 79,99. Andere serie dan waar jij naar kijkt maar ik heb mijn Motion+ vervangen door een JBL Charge 5. Laatste is in haast alle reviews de mindere qua geluid, en dat kan ik bevestigen, maar ik miste het laag wat de JBL wel kan bieden en de Motion+ niet. Wat ik ermee wil zeggen, pas op met reviews en besef dat "het beste" niet altijd betekent dat het de perfecte speaker voor jou is.

Persoonlijk zou ik het budget verhogen, dan wel tweedehands kijken, en één serie hoger gaan. Naar mijn gevoel zit je met een JBL Go 2 wel aan de kleine kant voor muziek buiten.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolkejan
Thanks @FeaR. Als ik het budget verhoog naar max €100 zie ik echter ook geen kandidaten, begint het vooral vanaf €120 (JBL, Marshall, Bose nog wat duurder). Nogal verschil

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ken je iemand met ING (Rente)punten? Dan heb je een JBL Charge 5 voor 109 euro. Soundcore Motion+ is onder de honderd euro op Amazon. Dan zit je fysiek aanzienlijk groter dan een genoemde JBL Go. Mogelijk liggen mijn eisen anders maar zo'n Go is weggegooid geld voor jouw gebruik, leuk voor in de badkamer maar niets groter qua ruimte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

lolkejan schreef op zondag 4 juni 2023 @ 15:09:
Thanks @FeaR. Als ik het budget verhoog naar max €100 zie ik echter ook geen kandidaten, begint het vooral vanaf €120 (JBL, Marshall, Bose nog wat duurder). Nogal verschil
Als je iemand kent met een ING rekening, misschien eens lief aankijken voor een JBL Charge 5 voor maar 109 euro: https://www.ing.nl/punten/productdetail/1011802

Over het algemeen kom je die tegen voor zo rond de 150 euro, en is dit een leuke deal.

Heb dat ding nu 2 dagen in huis, en bevalt me prima :Y

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

RaZ schreef op zondag 4 juni 2023 @ 15:13:
[...]
Heb dat ding nu 2 dagen in huis, en bevalt me prima :Y
Same :)
As said is het geluid gemiddeld minder goed dan van de Soundcore Motion+. Echter door het toevoegen van een EQ in de JBL app kan je redelijk wat recht trekken. Dat de JBL mono is en geen stereo klinkt erg maar in zo'n kleine speaker loopt dat wel los. Het was vooral het laag wat ik miste bij de Soundcore. Luister je vooral muziek met relatief weinig laag is de Soundcore Motion+ wel de betere keuze. Puur qua audio, niet kijkende naar batterijduur of omgekeerd laden wat de pro's van JBL zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolkejan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:21
Je hebt muziek afspelen en een feestje bouwen. Alles wat je noemt is voor het eerste geschikt. Zeker op een camping waar je niet als een aso iedereen wilt lastig vallen.
Zelf heb ik de Soundcore en zelfs op half volume van m'n telefoon vind ik dat bijna overlastgevend. En die is nogal wat goedkoper dan enkele van de genoemde alternatieven. Prima ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolkejan
Heb gekozen voor de Anker Soundcore 3 op advies van Barry. Thanks allemaal :)
Pagina: 1