Ik ben van plan een mooie 19" Iiyama A901HT te gaan kopen. Ik heb gehoord dat er wat geklooi was met de 902MT. Maar is deze beelbuis een beetje ok?
Ik heb 'm en vindt hem zeker zeer ok
. Ik wist niet dat dit model nog tekoop was ..
Verwijderd
Tis precies dezelfde als de 451 vm,dus dezelfde refreshrates,usb hub,speakers,design ALLEEN heeft de a901HT een Dvi functie die de 451 niet heeft
Oh excuse volgens mij is die a901Ht niet de 453 maar de 450 sorry dan klopt het bovengenoemde dus niet
Oh excuse volgens mij is die a901Ht niet de 453 maar de 450 sorry dan klopt het bovengenoemde dus niet
Ik denk dat je de vmpro 453 bedoelt?
De a901ht is zoals bomberman al bedoeld namelijk de vmpro 450, en die wordt bestwel niet meer nieuw verkocht.
De a901ht is zoals bomberman al bedoeld namelijk de vmpro 450, en die wordt bestwel niet meer nieuw verkocht.
Not .. de A901HT (Vision Master 450) is een ouder model, voorganger van de 451. Die jij bedoelt is de 453 ..
ok laat maar zitten dan ;-)
ok laat maar zitten dan ;-)
Op zondag 02 september 2001 21:27 schreef Bulldog het volgende:
Aangezien er in het verleden al erg veel topic wat betreft de Iiyama A901HT zijn geweest /met veel informatie ed. raad ik je aan om alle overige topics door te lezen. Indien je deze niet meer kunt vinden kan ik je de search functie op ons forum van harte aanbevelen.
Ook zou ik je aan kunnen raden om een aantal reviews
door te lezen op Tweakers.Net + bijv. www.hardwareinfo.net.
Veel plezier + kijk -plezier
![]()
.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()