Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killian-nl
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 06-03-2024
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe TV voor optimaal streaming diensten te kijken maar ook om optimaal op te kunnen gamen met een PS5

Wat is je budget?
max budget ligt rond de 1800-2000

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk om series te kijken via netflix prime video etc en om te gamen op PS5, singleplayer games en Warzone/fortnite/apex

Wat heb je zelf al gevonden?
Zat zelf te kijken voor een uitvoering: Samsung OLED QD S95B 65" Zilver maar na het lezen van de revieuws ben ik dus echt gaan twijfelen hierover omdat die dus niet al te best zijn, dat probleem had ik dus ook bij mijn 2e keus namelijk product: Samsung Neo QLED QN95B . en zo gaat het een beetje met alle televisies die ik tegen kom dat de revieuws niet al te best zijn.

Welke vragen heb je hier nog over?
Welke TV het beste bij mij zou passen. en ik of ik 55inch of 65 inch zou pakken met een kijk afstand van ongeveer 3.75m 55 inch is naar mijn gevboel net iets te klein, maar ik ben bang dat 65 inch net te groot wordt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:43

FreakNL

Well do ya punk?

Op 3.75 meter kun je volgens mij prima naar een 55” inch kijken…

65” zou ik persoonlijk te groot vinden voor 3.75 meter. Je went overal aan hoor trouwens dus het kan wel. Maar ik zou hem te prominent vinden.

Ik kan je met je vraag verder niet helpen omdat ik nog steeds naar mijn 55ST50 zit te kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killian-nl
ja dat is dus precies mijn probleem ook dat het allebij kan in princiepe, en het wordt toch al een redelijk prijzige dus dan wil ook nie perse bezuingen om een 55inch te nemen, heb zelf nu ook een 55 inch staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13:04
weg met die reviews. Ga naar de elektronica zaak en kies er eentje uit die je zelf mooi vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

aljooge schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 10:07:
weg met die reviews. Ga naar de elektronica zaak en kies er eentje uit die je zelf mooi vindt.
Precies dit. Denk eraan dat de meeste mensen die reviews plaatsen 'iets te zeuren' hebben. Ik heb de QN95B en vind het een prachtig ding en kan me ook niet vinden in alle andere negatieve reviews etc. (ook nu ik door mijn ik-moet-een-dure-aankoop-rechtvaardigen periode heen ben ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-09 22:11
De afstand tussen mijn ogen als ik op de bank zit en mijn tv is vrijwel precies 3,75 meter. Tot een paar jaar geleden had ik een 55". Daar paar jaar geleden een 65" van gemaakt, en nog nooit maar een seconde spijt van gehad of gedacht dat het te groot was. If anything, zou een maatje groter (70-75") ook nog wel kunnen.

Soms zet ik zelfs mijn relaxte stoel direct voor m'n tv om te gamen, waardoor de afstand nog geen 2 meter is, en dat gaat ook nog prima :D

Een grotere tv went heel snel. Ik hoor maar zeer zelden dat iemand een tv echt te groot vond, en dan gaat het meestal over iets van 85" op 3-4 meter afstand.

[ Voor 12% gewijzigd door Hahn op 03-06-2023 10:41 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 15:29

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
QD-OLED lijkt een zeer goede techniek, maar er is een verschil tussen splinternieuw en 10 jaar ervaring met OLED-televisies. Wat dat betreft zou ik, zonder naar de prijs te kijken, eerder geneigd zijn naar de LG G2 te kijken dan naar de S95B. De LG's zijn ook verder geoptimaliseerd voor spelamusement dan de Samsungs, komt goed uit met je PS5-plannen.

Maar als we de prijs er wel bij pakken, dan is de €1500 voor een 65" S95B echt wel een goede deal. De G2 is in ieder geval hoger geprijsd. Alle recensies kijken ook naar de prijs en de meeste recensies van de S95B gaan uit van het aanvankelijke hogere prijspunt.

Ik zou verder persoonlijke zaken als welk besturinssysteem je fijn vindt, welke afstandsbediening je fijn vindt een rol laten spelen bij de keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killian-nl
Hahn schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 10:37:
De afstand tussen mijn ogen als ik op de bank zit en mijn tv is vrijwel precies 3,75 meter. Tot een paar jaar geleden had ik een 55". Daar paar jaar geleden een 65" van gemaakt, en nog nooit maar een seconde spijt van gehad of gedacht dat het te groot was. If anything, zou een maatje groter (70-75") ook nog wel kunnen.

Soms zet ik zelfs mijn relaxte stoel direct voor m'n tv om te gamen, waardoor de afstand nog geen 2 meter is, en dat gaat ook nog prima :D

Een grotere tv went heel snel. Ik hoor maar zeer zelden dat iemand een tv echt te groot vond, en dan gaat het meestal over iets van 85" op 3-4 meter afstand.
thanx voor antwoord!, ga dan toch gewoon voor de 65 inch en wss wordt het dan toch de uitvoering: Samsung OLED QD S95B 65" Zilver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Killian-nl schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 10:50:
[...]
thanx voor antwoord!, ga dan toch gewoon voor de 65 inch en wss wordt het dan toch de uitvoering: Samsung OLED QD S95B 65" Zilver
Tip: €1349,10 in de 'ING Samsung Store' met voordeelcode OLEDTVMAY. Gebruik voor toegang bijv: 2HY6H6Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killian-nl
benbaba schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 11:02:
[...]

Tip: €1349,10 in de 'ING Samsung Store' met voordeelcode OLEDTVMAY. Gebruik voor toegang bijv: 2HY6H6Y
je ben geweldig, ga m gelijk bestellen hier. dat scheelt wel heel veel van de orginele prijs!
Pagina: 1