voorheen hadden we een HP elitebook i7 met goeie gamecard.. maar die is overleden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen valarant, fortnite / discord (lees kids game ding + school werk)
ik zoek zuinig, stil "portable" .. geen laptop (iets wat bij voorkeur achter het scherm oid geschroeft kan worden) .. oftewel klein
Wat mag het systeem gaan kosten?
exclusief GPU, toetsenbord,muis,monitor, m2 nve ssd een 1000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
toetsenbord,muis,monitor m2 nve ssd,
ik zit zelf met een nvidea 1650 gpu die ik wellicht wil hergebruiken, maar als het budget het toelaat wil ik deze upgraden, ssd is ook niet zo duur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
de spec's
dit denk ik nu aan
kortom iets wat windows 11 draait ..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
behalve klein, en zuinig (intel ?) oftewel energie zuinig throtteling ..
Wat verwacht je van ons?[i]
ik zoek eigenlijk een advies voor een klein systeem wat goed koelt omdat het op een relatief warme zolder gaat staan. en dus goeie koeling kan bieden..
omdat ik hem 2x of 3x aan wil schaffen en als basis wil gebruiken is het budget wat lager.. daarnaast zou het fijn zijn om hem "klein" te kunnen houden,
iemand wees me erop dat intel game nuc's exsist maar hmm ik twijfel in de koel prestatie(s) maar anderzijds is de enige in principe na aanschaf erin komt is een normale GPU en wellicht is die 1650 nog op kolen te draaien maar na 10 jaar mag dat dan ook wel, maar dat geeft wel aan welke "klasse" GPU ik zoek of het type gebruiker dat we zijn.
als jullie me kunnen helpen met een basis zou ik dat erg waarderen..
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen valarant, fortnite / discord (lees kids game ding + school werk)
ik zoek zuinig, stil "portable" .. geen laptop (iets wat bij voorkeur achter het scherm oid geschroeft kan worden) .. oftewel klein
Wat mag het systeem gaan kosten?
exclusief GPU, toetsenbord,muis,monitor, m2 nve ssd een 1000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
toetsenbord,muis,monitor m2 nve ssd,
ik zit zelf met een nvidea 1650 gpu die ik wellicht wil hergebruiken, maar als het budget het toelaat wil ik deze upgraden, ssd is ook niet zo duur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
de spec's
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC | € 309,- | € 309,- |
| 1 | Barebones | Intel NUC 12 Extreme Kit - NUC12DCMi7 | € 1.076,40 | € 1.076,40 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Impact KF432S20IBK2/32 | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (met heatsink) 2TB | € 155,- | € 155,- |
| Totaal | € 1.610,30 | |||
dit denk ik nu aan
kortom iets wat windows 11 draait ..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
behalve klein, en zuinig (intel ?) oftewel energie zuinig throtteling ..
Wat verwacht je van ons?[i]
ik zoek eigenlijk een advies voor een klein systeem wat goed koelt omdat het op een relatief warme zolder gaat staan. en dus goeie koeling kan bieden..
omdat ik hem 2x of 3x aan wil schaffen en als basis wil gebruiken is het budget wat lager.. daarnaast zou het fijn zijn om hem "klein" te kunnen houden,
iemand wees me erop dat intel game nuc's exsist maar hmm ik twijfel in de koel prestatie(s) maar anderzijds is de enige in principe na aanschaf erin komt is een normale GPU en wellicht is die 1650 nog op kolen te draaien maar na 10 jaar mag dat dan ook wel, maar dat geeft wel aan welke "klasse" GPU ik zoek of het type gebruiker dat we zijn.
als jullie me kunnen helpen met een basis zou ik dat erg waarderen..
[ Voor 31% gewijzigd door vso op 08-06-2023 12:13 ]
Tja vanalles