Ik heb 2 oude Compaq Armada E500 staan die ik jaren geleden 2e hands kocht. Eentje met een Pentium 2 en 800x600 scherm en een met Pentium 3 en 1024x768 scherm èn ingebouwde netwerkkaart.
Het exemplaar met Pentium 2 lijkt nog te werken. Enige is dat als de adapter wordt aangesloten terwijl er geen accu in zit, hij automatisch opstart. Ik weet niet of dit een defect is of dat het zo hoorde. Als de accu erin zit blijft hij netjes uit.
Het model met Pentium 3 heeft destijds gewerkt, maar nu begint zodra ik de adapter aansluit zowel de power als batterij LED te knipperen en komt er een ruis uit de speaker
Hij reageert niet op de aan/uit knop en met/zonder accu maakt geen verschil.
Is er een idee wat er aan de hand kan zijn met het Pentium 3 exemplaar?
Links het exemplaar wat niet meer werkt:
Het exemplaar met Pentium 2 lijkt nog te werken. Enige is dat als de adapter wordt aangesloten terwijl er geen accu in zit, hij automatisch opstart. Ik weet niet of dit een defect is of dat het zo hoorde. Als de accu erin zit blijft hij netjes uit.
Het model met Pentium 3 heeft destijds gewerkt, maar nu begint zodra ik de adapter aansluit zowel de power als batterij LED te knipperen en komt er een ruis uit de speaker
Is er een idee wat er aan de hand kan zijn met het Pentium 3 exemplaar?
Links het exemplaar wat niet meer werkt: