Wanneer Flitspaal geplaatst

Pagina: 1
Acties:
  • 1.238 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimbre
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-08 12:29
Hi,

Ik werd er vanochtend attent op gemaakt dat er een nieuwe flitser staat voor de afslag naar McDonalds op de N 218 richting Hellevoetsluis/Brielle.

In FM zie ik dat deze vanochtend voor het eerst gesignaleerd is om 08.08 uur en inmiddels al 325 keer bevestigd is.

Is iemand bekend wanneer deze is geplaatst? kwam er gisteren namelijk om 20.30 iets te snel langs.:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Streetview kan je helpen bevestigen dat die paal er ergens deze tijd vorig jaar nog niet stond, kun je misschien een linkje naar het exacte punt in Google Maps delen?

Verder zou je bij de gemeente kunnen opvragen wanneer deze paal geplaatst is, zij zijn als wegbeheerder verantwoordelijk voor alle wegaccessoires, dus ook vaste flitspalen.

Maar wat wil je hier verder mee? De kans dat die vannacht geplaatst is is erg klein, als die er vanochtend om 8 uur stond zal die er waarschijnlijk gisteravond om 8 uur ook hebben gestaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stilleto
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:42
Ik zou mij er niet teveel zorgen over maken, meestal gaat er nog wat tijd overheen voordat deze ook aangesloten is, of het moet een mobiele flitspaal zijn (het lijkt mij dat deze wel meteen werkt na het plaatsen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimbre
Oon schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:05:
Streetview kan je helpen bevestigen dat die paal er ergens deze tijd vorig jaar nog niet stond, kun je misschien een linkje naar het exacte punt in Google Maps delen?
https://goo.gl/maps/TAkB1JB65oshZU1A9
Maar wat wil je hier verder mee?
Verder kan ik er natuurlijk niets mee maar iemand melde mij dit vanochtend en in FM zie je, als je op die camera klikt dat hij vanochtend dus voor het eerst gesignaleerd is en er ook een paar honderd bevestigingen zijn gedaan. Bij reeds bestaande flitspalen o.a. ook op die weg zie je die informatie helemaal niet.
De kans dat die vannacht geplaatst is is erg klein, als die er vanochtend om 8 uur stond zal die er waarschijnlijk gisteravond om 8 uur ook hebben gestaan
Ik zou namelijk verwachten dat als deze er al langer staat men die bevestigingen in FM al eerder gemaakt zouden zijn door de medeweggebruikers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Josk79
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-09 22:00
Binnen een aantal weken weet je het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:39

Kroontje

...

Ik vermoed dat het een mobiele flitser is. Flitsmeister gebruikt ook een ander icoontje voor een vaste flitslocatieDan heb je pech :(

[ Voor 9% gewijzigd door Kroontje op 02-06-2023 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimbre
stilleto schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:06:
Ik zou mij er niet teveel zorgen over maken, meestal gaat er nog wat tijd overheen voordat deze ook aangesloten is, of het moet een mobiele flitspaal zijn (het lijkt mij dat deze wel meteen werkt na het plaatsen)
Het is een vaste flitser
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/luENmrLE5_mtZHsHgZLcyKD1lL4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DePVJ7DyRwtzePiWxvbdtr2v.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:03

DropjesLover

Dit dus ->

Blijkbaar wordt er op dat punt vaak te hard gereden met ongelukken of gevaarlijke situaties tot gevolg. Een flitspaal plaatsen kost best wat geld en wordt niet zomaar gedaan.

Kalm aan de VMax + 5km/u rijden en je hebt nooit last van post uit Leeuwarden...

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josk79
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-09 22:00
Zit je naast te hard te rijden nou ook al met je mobieltje achter het stuur? >:) /s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimbre
Josk79 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 22:47:
[...]

Zit je naast te hard te rijden nou ook al met je mobieltje achter het stuur? >:) /s
_O- nee dat was de melder van de paal. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

DropjesLover schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:40:
Blijkbaar wordt er op dat punt vaak te hard gereden met ongelukken of gevaarlijke situaties tot gevolg. Een flitspaal plaatsen kost best wat geld en wordt niet zomaar gedaan.

Kalm aan de VMax + 5km/u rijden en je hebt nooit last van post uit Leeuwarden...
Jup. Bevestigd door TS die daar ook te hard reed :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

wimbre schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:01:
Hi,

Ik werd er vanochtend attent op gemaakt dat er een nieuwe flitser staat voor de afslag naar McDonalds op de N 218 richting Hellevoetsluis/Brielle.

In FM zie ik dat deze vanochtend voor het eerst gesignaleerd is om 08.08 uur en inmiddels al 325 keer bevestigd is.

Is iemand bekend wanneer deze is geplaatst? kwam er gisteren namelijk om 20.30 iets te snel langs.:
Tussen donderdagavond 20:30u en vrijdagochtend 08:00u

edit: vaak staat de paal er al met alle bekabeling, en wordt de kast zelf later geplaatst.

[ Voor 8% gewijzigd door Hackus op 03-06-2023 17:15 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:02

Standeman

Prutser 1e klasse

Ik zie in dit topic niet een zinnige discussie komen. Wanneer de flitser geplaatst is, is gissen. Waarschijnlijk weet de gemeente het of je wacht op de eerste boete ;)

enfin, dit topic gaat dicht.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.