Soundbar q930b geen geluid boven atmos

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjefwillems
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-06 19:48
Mijn vraag
...ik krijg totaal geen Dolby Atmos geluid uit de Samsung q930b aangesloten op pc Windows 10

Relevante software en hardware die ik gebruik

...q930b, lg qned91, pc Windows 10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Verschillende films met atmos geprobeerd.
Los van de pc ook direct op tv aangesloten en via Netflix kreeg ik wel de melding op soundbar dat het Dolby Atmos was maar geen geluid van boven rond om je heen, Disney het zelfde.

...heel veel mee gestoeid kreeg eerst helemaal geen Dolby Atmos,maar naar hdmi kabel vervangen te hebben juiste poort hdmi arc geeft hij op de soundbar nu wel aan dat het Dolby Atmos is, alleen mis ik de geluids bubbel geluid van boven, het gewone surround werkt wel.

Zou iemand me kunnen helpen? Dit is een best dure aankoop voor mij ik heb nog 2 weken dat hij retour mag en me geld terug krijg.als ik dit niet kan fixe gaat hij retour

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjefwillems
.

[ Voor 100% gewijzigd door sjefwillems op 02-06-2023 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boobwatcher93
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 13:28
Hoe is de soundbar verbonden, met hdmi? Optisch ondersteund geen Dolby Atmos. Als je op de info knop klikt op de afstandsbediening van de soundbar zie je de audio codec. Een andere mogelijkheid is dat je geluidsmodus stereo hebt aanstaan

Edit: je gebruikt de verbindingskabel hdmi en ziet via de info knop dat de soundbar een atmos signaal ontvangt. Gebruik je de Smart Things app van Samsung? Je kunt via app met de 3 puntjes rechtsbovenin > apparaatinstellingen > kanaal niveau de naar boven gerichte speaker kanalen harder of zachter zetten

[ Voor 39% gewijzigd door Boobwatcher93 op 02-06-2023 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjefwillems
Ja klopt, het is verbonden via hdmi arc, optical niet aan geweest.