Toon posts:

IBM Keybord instelling :?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nou een zwart IBM Keybord model kb-7953. Hij typt heel erg fijn, maar het is nogal een afwijkend model kwa toetsaanduiding. Er zijn heel veel extra opties, net als op ene laptop keybord maar gewoon verenigde staten instelling gaat niet werken.

Ik heb al gezocht op de IBM site naar drivers o.i.d. maar niets gevonden. Iemand enig idee hoe ik dit keybord goed geconfigureerd krijg.

Thx.

Verwijderd

Mmm je hebt dezelfde probs als ik zie ik:)

Verwijderd

Gewoon even de toetsen bord instellingen proberen, ik verwacht dat je (bij in ME al aangegeven) Duits (IBM) toetsen bord hebt. die even proberen.

Via instellingen - configuratie scherm - toetsenbord - Taal - Eigenschappen - toetsenbord indeling

Een indeling kiezen kladblok openen en de tekens typen, niet de juiste indeling dan de volgende proberen. Maar staat er onder op je toetsenbord geen sticker met daar een hint naar de indeling??

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 september 2001 21:22 schreef Halon 1202 het volgende:
Gewoon even de toetsen bord instellingen proberen, ik verwacht dat je (bij in ME al aangegeven) Duits (IBM) toetsen bord hebt. die even proberen.

Via instellingen - configuratie scherm - toetsenbord - Taal - Eigenschappen - toetsenbord indeling

Een indeling kiezen kladblok openen en de tekens typen, niet de juiste indeling dan de volgende proberen. Maar staat er onder op je toetsenbord geen sticker met daar een hint naar de indeling??
Ja IBM duits al geprobeerd, geen effect..

Wie o wie.

Verwijderd

Hier kan je zoeken op keyboards.. zou niet durfen te zeggen dat je hier iets kan vinden maar ok.. :?

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 22:18

ThaHandy

Discovery Channel

Op zondag 02 september 2001 20:08 schreef Mannekino het volgende:
Ik heb nou een zwart IBM Keybord model kb-7953. Hij typt heel erg fijn, maar het is nogal een afwijkend model kwa toetsaanduiding. Er zijn heel veel extra opties, net als op ene laptop keybord maar gewoon verenigde staten instelling gaat niet werken.

Ik heb al gezocht op de IBM site naar drivers o.i.d. maar niets gevonden. Iemand enig idee hoe ik dit keybord goed geconfigureerd krijg.

Thx.
nou dan vind ik dat nou echt zoon F*cking keyboard
geen VS(internationaal) 101 keys ondersteuning ik vind dit echt |:(

99% werken er op en die IMBetjes weer niet

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-08 09:24
Op zondag 02 september 2001 23:21 schreef ThaHandy het volgende:

[..]

nou dan vind ik dat nou echt zoon F*cking keyboard
geen VS(internationaal) 101 keys ondersteuning ik vind dit echt |:(

99% werken er op en die IMBetjes weer niet
En waar slaat dit op ??? IBM levert (net als elk ander A-Merk) voor elk land een eigen keyboard(indeling).
Ik heb IBM keyboard gezien met de volgende indelingen:
- Dutch
- UK
- US-101
- US International
- German

Vertel eens welke tekens er boven je cijfertoetsen zitten, daaraan zie je meestal wel de layout.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik heb hier zelf ook een IBM, en die heb ik gewoon op nederlandse indeling staan.

dat is dit dus ongeveer (toetsen 1 tm 9 + tekens boven en onder)

! " # $ % & _ ( )
1 2 3 4 5 6 7 8 9
¹ ² ³ Œ œ Ÿ £ { }

Dit zit onder deze toetsen:

r s z x c
¶ ß « » ¢

LOL onder de e zit euro teken, maar ik denk dat het forum nog niet europroof is want hij komt niet tevoorschijn. :)

hope it helped.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Pagina: 1