Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het wordt een pc voor op mijn kantoor waarop ik voornamelijk gewoon zal werken in Office spul. Daarvoor hoeft het dus niet heel krachtig te zijn. Verder wil ik er af en toe wat op kunnen gamen. Denk aan KSP, the Witcher, en misschien nog wat andere games. 1440 lijkt me hier meer dan prima, hoeft niet perse op Ultra.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Onder de 2k wil ik klaar zijn, monitor, toetsenbord en muis heb ik al.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf wat samengesteld maar heb nog geen ervaring met mini ITX, waar ik nu wel voor heb gekozen om het op mijn bureau te kunnen zetten. De Fractal case vind ik erg origineel dus die wil ik graag gebruiken.
Mijn vraag is dus ook simpelweg of ik iets besteld heb wat niet gaat of dat deze config zou moeten werken.
Het wordt een pc voor op mijn kantoor waarop ik voornamelijk gewoon zal werken in Office spul. Daarvoor hoeft het dus niet heel krachtig te zijn. Verder wil ik er af en toe wat op kunnen gamen. Denk aan KSP, the Witcher, en misschien nog wat andere games. 1440 lijkt me hier meer dan prima, hoeft niet perse op Ultra.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Onder de 2k wil ik klaar zijn, monitor, toetsenbord en muis heb ik al.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf wat samengesteld maar heb nog geen ervaring met mini ITX, waar ik nu wel voor heb gekozen om het op mijn bureau te kunnen zetten. De Fractal case vind ik erg origineel dus die wil ik graag gebruiken.
Mijn vraag is dus ook simpelweg of ik iets besteld heb wat niet gaat of dat deze config zou moeten werken.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-13600K Boxed | € 329,- | € 329,- |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B760-I GAMING WIFI | € 219,- | € 219,- |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 6750 XT MECH 2X 12G OC | € 429,- | € 429,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Terra Zilver | € 195,98 | € 195,98 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B5600C36 | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-650 | € 119,90 | € 119,90 |
| 1 | Solid state drives | WD Black SN770 2TB | € 107,99 | € 107,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.500,77 | ||
Had ik nou toch die koeltas maar gekocht.