Whatsapp opnieuw activeren op oude telefoon

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie1967
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 19-08-2023
Vraag over opnieuw activeren Whatsapp op oude telefoon met zelfde nummer.

Op een nieuwe Iphone is whatsapp geïnstalleerd en een backup teruggezet.
Helaas is dit een te oude backup.

Op de oude iphone staat whatsapp nog alleen is het inactief.
Als ik hier opnieuw het oude telefoonnummer op activeer krijg ik dan weer toegang tot alle chats zodat ik een nieuwe backup kan maken?

Beste antwoord (via Ronnie1967 op 02-06-2023 10:40)

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Zolang je de data op die oude telefoon niet hebt verwijderd kun je 'm gewoon opnieuw activeren ja. Let er wel op bij het terugzetten naar je nieuwe telefoon dat je alle WhatsApp data daar eerst van moet verwijderen, want je krijgt maar één kans om een back-up terug te zetten.

Dus simkaart in oude telefoon terug, nummer weer activeren in WhatsApp, back-up maken, dan op nieuwe telefoon WhatsApp (en/of alle WA data) helemaal verwijderen, simkaart erin, WA back-up laten herstellen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:49
Heb je de instructies hier gevolgd: https://faq.whatsapp.com/...phone&helpref=faq_content ?
Het zou mogelijk zijn dat je dan wel weer je volledige geschiedenis hebt... ik heb wel eens 6 keer in een uur heen en weer geschakeld om een WA geschiedenis van Android op iPhone te krijgen. Garantie tot de voordeur natuurlijk.... Kwestie van proberen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Zolang je de data op die oude telefoon niet hebt verwijderd kun je 'm gewoon opnieuw activeren ja. Let er wel op bij het terugzetten naar je nieuwe telefoon dat je alle WhatsApp data daar eerst van moet verwijderen, want je krijgt maar één kans om een back-up terug te zetten.

Dus simkaart in oude telefoon terug, nummer weer activeren in WhatsApp, back-up maken, dan op nieuwe telefoon WhatsApp (en/of alle WA data) helemaal verwijderen, simkaart erin, WA back-up laten herstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie1967
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 19-08-2023
Alle, bedankt voor de reacties en hulp. Het is gelukt.