Hellup me ff

Pagina: 1
Acties:

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022
Euh, ik was van plan al me PC'tjes DPC te laten helpen, maar ik ben dus al enkele dagen mijn koe aan het runnen (distributed.net client) en nu blijkt dat ik aan OGR en niet aan RC5 aan het werken ben :+ Sorry, ik ben een absolute newbie op het vlak van RC5. Hoe moet ik mijn PC aan RC5 (en daarna ook Dutch Power Cows joinen) laten werken?

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Zorg dat dit in je dnetc.ini file staat:

[misc]
project-priority=RC5,OGR,DES=0,CSC=0

Om te joinen klikhier.

}:O

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

zet dit erbij in de dnetc.ini file:

[misc]
project-priority=RC5,OGR=0,DES=0,CSC=0

edit:keej jij was eerder maar de OGR moet uit hoor :) dus die van mij is goed en die van jou niet

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

Als hij z'n ogr-buffin weggooit dan hoeft dat helemaal niet, en het is altijd handig om voor het geval dat rc5 is afgelopen of geen blokjes uitgegeven worden die rc5 prut bevatten de ogr optie open te laten staan.

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Miep Miep......
ToeT }:O

ghehe, niks mis met OGR.. zo werkt hij toch ook :), bovendien doe jein hetgeval dat rc5 ooit nog eens ten einde loopt meteen mee aan OGR :)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:23
En als je al een blokje geflushed hebt kun je al DPC joinen. Je bent als je bij OGR joint ook automatisch bij RC5 lid. Dus ff kijken of je naam al voorkomt bij distributed en ff joinen :)

[removed]

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022
Thx all
Ik heb ook nog een PII PIII en celeron, deze gaan allemaal DPC helpen.
1/18 is gewoon niet genoeg!
Pagina: 1