Wijziging User Review - [ScooBY_DoO] [Xantios]

Pagina: 1
Acties:
  • 528 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 13:34
Geachte lezer,

Hierbij een verzoek tot verwijdering van 2 reviews tussen bovengenoemde tweakers.

In de DM's is te lezen dat we hier samen overeenstemming hebben bereikt om dit te laten geschieden.

Review koper: https://tweakers.net/gallery/170933/aanbod/
Review verkoper: https://tweakers.net/gallery/15052/aanbod/

Het is niet mijn intentie geweest om tactisch zijn review te laten verwijderen.
Hij heeft na 4 dgn ''pas'' van mij vernomen, ik heb daarna de situatie uitgelegd maar krijg vervolgens zelf ook geen reactie.
Pas na het plaatsen van mijn review dat de pot de ketel verwijt dat hij zwart ziet kreeg ik wel meteen reactie, wat te verwachten viel, maar ik ga ervan uit dat het nu als opgelost kan worden beschouwd en dat beider reputaties tot op heden opgebouwd voor zich spreken.

Ik zie een reactie met vertrouwen tegemoet en dank bij voorbaat voor de genomen moeite.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 15:29
(jarig!)
Ondanks dat ik het niet helemaal eens ben met hoe je het hier nu uitlegt zou ik ook de beide reviews graag verwijdert zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 13:34
Je hoeft toch geen add online te hebben staan om op een DM te kunnen reageren?

Kort nadat ik mijn review heb geplaatst kreeg ineens wel bericht... Had ik die moeten plaatsen? Nee waarschijnlijk niet maar eerder kreeg ik geen respons.

Het was dus ook geen ''wraak'', slechts een, in mijn optiek, reactie op een zelfde actie.

Heb er de schijtbalen van dus laat iemand dit oppikken, ook al is dat om alleen de door mij geplaatste weg te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 15:29
(jarig!)
We hoeven die discussie mijn inziens niet nog een keer te voeren. ik ben akkoord met het verwijderen van beide reviews uit coulance naar jou.

als ik de regel op de letter zou willen volgen zou jouw review een zogeheten "wraak review" zijn en is mijn review volledig terecht. (zie ook het topic wat hierover loopt)

Al met al heb ik ook geen zin in een hoop gesteggel heen en weer, maar ik zou je geluk niet nog meer op de proef stellen en mij dankbaar zijn voor mijn vergevingsgezindheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 20:26

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Weg

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.