Doet iets met Cloud (MS/IBM)
? ik heb nergens last van, al de hele dag niet.
39
vreemd
* D2k moest net toch een aantal keer op F5 rammen om got te kunnen zien
* D2k moest net toch een aantal keer op F5 rammen om got te kunnen zien
Hmm, Athena en Arshia hebben het wel moeilijk (ff denken wie ook al weer wat deedHuidige webserver uptime en load
Aphrodite 73 days, 5:53, 2 users, load average: 0.17, 0.16, 0.09
Athena 73 days, 5:47, 1 user, load average: 9.39, 7.13, 6.34
Odin 16:14, 1 user, load averages: 0.08, 0.09, 0.08
Arshia 70 days, 6:08, 0 users, load averages: 22.39, 23.91, 17.27
piekje in de bezoeken?Op zondag 02 september 2001 20:09 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Hmm, Athena en Arshia hebben het wel moeilijk (ff denken wie ook al weer wat deed).
Heb em net wel 10x gehad, en alle plaatjes deden het niet
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
die laden hier ook errug traag iddOp zondag 02 september 2001 20:11 schreef steije het volgende:
Heb em net wel 10x gehad, en alle plaatjes deden het niet
Verwijderd
Heb net ook een #55 gehad, maar kom op zeg. Er hoeft toch niet iedere keer een melding worden gemaakt in LA
En je kunt zelf wel verzinnnen dat het niet aan jouw ligt maar aan de servers...
Er worden vast werkzaamheden verricht aan de servers en is het probleem straks weer weg.
Er worden vast werkzaamheden verricht aan de servers en is het probleem straks weer weg.
w00t, 4 usersOp zondag 02 september 2001 20:09 schreef IceStorm het volgende:
[...]
Hmm, Athena en Arshia hebben het wel moeilijk (ff denken wie ook al weer wat deed).
39
Dat zijn users OP de servers.. Dus een 'Kees' oid die ingelogt is (wat ik ervan weetOp zondag 02 september 2001 20:14 schreef Homedisc het volgende:
w00t, 4 usersdan hebben ze het idd erg moeilijk.
![]()
zou dit te maken hebben met het overlijden van odin?Op zondag 02 september 2001 20:14 schreef dennisdotcom het volgende:
Die load balancing is weer perfect![]()
ja joh dat weet ik ook wel (zie ook smiley)Op zondag 02 september 2001 20:15 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Dat zijn users OP de servers.. Dus een 'Kees' oid die ingelogt is (wat ik ervan weet).. Dus er wordt aan gewerkt.
Kees to the reskjoe!
39
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
dat heb ik ookOp zondag 02 september 2001 20:19 schreef steije het volgende:
[afbeelding]
Echt vreemd, en waarom zou het aan Odin liggen?Op zondag 02 september 2001 20:20 schreef D2k het volgende:
[..]
dat heb ik ook
Verwijderd
Plaatjes komen van Athena.
/me is eigenlijk wel benieuwd naar wat d'r nu met Odin aan de hand was.
[topic=217196/1/25]Op zondag 02 september 2001 20:41 schreef Tweaky het volgende:
Plaatjes komen van Athena.
hier staat wat info
daar ligt het ook niet aan, load balancing staat ook nog niet aan, verder is odin vanmorgen rond 4 uur op miraculeuze wijze weer opgestaan (hmmm.. vrijdagochtend overleden zondagochtend weer opgestaanOp zondag 02 september 2001 20:22 schreef steije het volgende:
[..]
Echt vreemd, en waarom zou het aan Odin liggen?
het ligt aan het feit dat er even een bumpje is, de servers moeten wat langer wachten, er komen meer requests binnen, die ook langer moeten wachten, etc, er wordt wel wat aan gedaan, maar alles op zijn tijd
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Pagina: 1