Twijfel of dit topic er al is, maar kon er niet 1-2-3 iets over vinden. De casus is als volgt. Eind April is mijn PS5 overleden door bliksem inslag. Sindsdien moet ik deze dus vervangen voor wat nieuws, maar twijfel ik of terug ga voor een PS5 of dat wat meer investeer en een computer haal. Het gaat púúr om het gamen. Heb een Macbook dus andere zaken zijn nicht im frage. Xbox overigens ook niet, alleen Forza vind ik een leuke exclusive verder vind ik de PS5 opties een stuk sterker. Een PS5 is natuurlijk goedkoper in aanschaf, maar de PS5 disc gaat ook al naar 550 euro. Games zijn over het algemeen duurder in de financiële overweging. Zijn natuurlijk wel weer te verkopen. Ik zet de overweging even voor het gemak uit tegen de BBG Maart mainstream PC (review: Desktop Best Buy Guide - Maart 2023).
Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn en of iemand ook deze overwegingen al eens gedaan heeft.
Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn en of iemand ook deze overwegingen al eens gedaan heeft.